|
کدخبر: 269864

انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر

فرمانده هنگ مرزی نگور استان سیستان و بلوچستان از تلاش موفق مرزبانان و کشف ۱۳۸ کیلوگرم حشیش توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

سرهنگ نبی حسین‌زاده گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی «دمپک» شهرستان دشتیاری مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده هنگ مرزی نگور افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی نگور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی اظهار کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند، قصد فرار داشتند که مأموران پس از صدور فرمان ایست، جهت متوقف کردن خودرو با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام که در نهایت پس از تعقیب و گریز خودروی حامل موادمخدر از ناحیه لاستیک عقب مورد اصابت گلوله قرار گرفت و متوقف شد.

فرمانده هنگ مرزی نگور ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۳۸ کیلوگرم حشیش را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین‌زاده از رشادت و هوشمندی مرزداران هنگ مرزی نگور و همچنین همکاری خوب مرزنشینان عزیز شهرستان دشتیاری با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرز‌های شهرستان قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها