|
کدخبر: 293624 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصدو چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران

پیاده روها توسط مغازه داران اشغال شده است

سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران توضیحاتی را درباره وضعیت پیاده رو ها و همچنین پله برقی های خراب در مترو ارائه داد.

جامعه پیاده روها توسط مغازه داران اشغال شده است

سوده نجفی در حاشیه یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در سطح شهر تهران شاهد آن هستیم که بسیاری از مغازه داران، اجناس خود را در ‌پیاده روها قرار مب دهند که این کار اشتباه است.

نحفی ادامه داد: بعد از مدتی، مغازه داران، پیاده رو را بخشی از مغازه خود می دانند و در مقابل پاسخ به شهروندان که چرا پیاده رو را اشغال کرده اند جوابی نمی دهند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: نمایشگاه داران ماشین هم چنبن اقدامی را انجام داده و خودروهای خود را در پیاده رو قرار می دهند که رفت و آمد را برای عابران پیاده با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: درباره پله برقی های شهر به ویژه مترو تهران باید گفت که شهروندان از وضعیت پله های برقی تعدادی از ایستگاه های مترو گلایه دارند.

نجفی افزود: گزارش های بسیاری از سوی شهروندان مبنی بر خاموشی پله های برقی به ما رسیده است. شهروندان در رفت و آمد های خود در مترو دچار دردسرهای بسیاری شده اند. از شهردار تهران می خواهیم هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکلات اقداماتی را انجام دهد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها