|
کدخبر: 292514 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران

جاده های کشور ایمن نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، توضیحاتی را درباره وضعیت ایمنی جاده ها در کشور ارائه داد.

جامعه جاده های کشور ایمن نیست

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران درحاشیه یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: متاسفاته، در کشور ما حمل و نقل به آن صورت که باید ایمن نیست و در تعطیلات عید فطر ۱۶۰ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تلاش بیشتری در خصوص ایمنی حمل و نقل در کشور صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جاده های ما نیز ایمنی کافی را برای تردد وسایل نقلیه ندارند. باید دستگاه های مرتبط با تلاش و کوشش اقداماتی را در راستای ایمن سازی جاده ها انجام دهد.

چمران گفت: بحث ایمنی حمل و نقد در جاده ها اهمیت بسیار دارد و اینکه میبینم این مقدار تصادف در جاده ها رخ می دهد ابراز تاسف می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای تجزیه ایران ائتلافی تشکیل شد که خود نیز تجزیه شد، اظهار کرد: مشخص بود که اصحاب کفر به نتیجه نمی رسند و تجزیه می شوند و امیدواریم که درس عبرت بگیرند؛ هنر دیگری نیز به خرج دادند و به سرزمین اسرائیل رفتند و دست در دست جنایت کارترین و شرورترین افراد گذاشتند و به آنها دست اتحاد و دوستی دادند؛ کسانی که دل به این افراد درمانده و وامانده دادند چشم خود را باز کنند و درس عبرت بگیرند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها