|
کدخبر: 292672

انهدام باند سارقان مسلح

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس از انهدام باند سارقان سرقت‌های مسلحانه در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت، تلفن همراه و مغازه با اسلحه اعتراف کردند.

سرهنگ نادعلی صادقی اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در گنبدکاووس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و گشت زنی‌های هدفمند، یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با ۲ سرنشین با سر و صورت بسته درحالی که مسلح به سلاح وینچستر بودند را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی و در عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی، سارقان مسلح زمین گیر و دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به جرایم خود اعتراف کردند و از آنان یک قبضه سلاح وینچستر، ۹ عدد فشنگ و یک تیغه قمه بزرگ کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر دیگر از همدستان سارقان، خاطرنشان کرد: مردم بهترین پشتیبان و حمایت کننده ماموریت‌های گسترده پلیس هستند و تجربه نشان داده هرجا همکاری و مشارکت ادارات و مردم چاشنی فعالیت‌های پلیس باشد، توفیقات بیشتری در ماموریت‌ها حاصل خواهدشد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها