|
کدخبر: 206676

این زورگیر مسلح یک شهر را به هم ریخت! +‌ جزییات

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق سابقه دار و کشف ۳۵ فقره زورگیری مسلحانه گوشی تلفن همراه در سطح استان های البرز و تهران خبر داد.

حوادث این زورگیر مسلح یک شهر را به هم ریخت! +‌ جزییات

رئیس پلیس البرز در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که سارق با استفاده از یک موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش ابتدا سوژه های خود را در خیابان های پر تردد شناسایی کرده و با زیرنظر قرار دادن او در یک فرصت مناسب با تهدید سلاح قلابی اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سارق بسیار حرفه ای عمل کرده و هیچ گونه ردی از خود بر جای نگذاشته بود، اظهار داشت: علی رغم این موضوع کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت پس از چندین روز تلاش شبانه روزی در نهایت موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات هماهنگ و ضربتی نامبرده را در شهر فردیس دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارق موتور سیکلت و تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این رابطه، اظهار داشت: سارق که پس از دستگیری چاره ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش نمی دید، به ۳۵ فقره سرقت با استفاده از سلاح قلابی در سطح استان های البرز و تهران اقرار کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموالی که توسط این سارق به سرقت رفته است را ۲ میلیارد ریال برآورد می کنند، خاطر نشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک در معابر عمومی، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها