|
کدخبر: 289270

دستگیری سارق سابقه دار در پوشش زنانه

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار تعدادی از مغازه‌های شهرستان دامغان در پوشش زنانه خبر داد.

جامعه دستگیری سارق سابقه دار در پوشش زنانه

سرهنگ "جلیل موقوفه ای" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان دامغان با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی به صورت تخصصی و هوشمندانه وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه سارق حرفه‌ای در پوشش زنانه اقدام به سرقت تعدادی از مغازه‌های سطح شهر دامغان می‌کرد، افزود: کارآگاهان زبده آگاهی طی اقدامات شبانه روزی و با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی موفق به شناسایی هویت متهم شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: در بررسی‌های ویژه پلیس مشخص شد این سارق سابقه دار چند سال قبل به جرم سرقت مغازه دستگیر و روانه زندان شده بود و در حال حاضر با پابند الکترونیکی از زندان آزاد بود و با شگرد خاصی نیمه‌های شب از مغازه‌ها سرقت می‌کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان از دستگیری متهم طی عملیات غافلگیرانه در محل کسب خودش خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از زیرزمین مغازه وی تعدادی از اموال مسروقه کشف و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی تصریح کرد: سارق در بازجویی فنی پلیس به ۲۳ فقره سرقت مغازه اعتراف و پس از تکمیل پرونده، با دستور قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان از کسبه عزیز با توجه به ایام پایانی سال خواست: ضریب ایمنی مغازه‌های خود را با استفاده از تجهیزاتی همچون، نصب آژیر خطر، دوربین مداربسته و درب‌های ضد سرقت بالا ببرند و در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس سریعا با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها