|
کدخبر: 291954

طرح جمع آوری معتادان درکه و اوین

طرح جمع آوری معتادین متجاهر با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و کلانتری۱۳۴ شهرک قدس در دره اوین–درکه (محله اسلام آباد) اجرا شد.

جامعه طرح جمع آوری معتادان درکه و اوین

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران با اعلام اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، گفت: با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و کلانتری۱۳۴ شهرک قدس، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر سطح منطقه در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است، افزود: در همین راستا معتادین متجاهر در نقاط مختلف محدوده محله اسلام آباد، بزرگراه شهید چمران و بخشی از بزرگراه یادگارامام(ره) جمع آوری شدند.

به گفته وی؛ در نخستین مرحله از اجرای طرح، ۳۰ مرد و ۸ زن معتاد متجاهر جمع‌آوری شده‌ است.

صالحی با بیان اینکه طرح جمع آوری معتادین متجاهر دراین منطقه تا پایان پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت، گفت: این افراد پس از غربالگری و حکم قاضی جهت ترک به مراکز نگهداری طولانی مدت ارجاع می‌شوند.

بر اساس گزارش سایت شهر ، شهردار منطقه ۲ تهران ادامه داد: پس از پاکسازی موفق آمیز رود دره فرحزاد و تبدیل آن به مکان تفریحی برای شهروندان تهرانی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر تا دستیابی نتیجه مطلوب که همان پاسخگویی به مطالبات مردمی است، ادامه خواهد داشت.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها