|
کدخبر: 291700

راهنمای اجاره تجهیزات پزشکی برای بیماران ترخیص شده از بیمارستان

تجهیزات پزشکی در بهبود بیماران و مدت زمان آن، از اثر بالایی برخوردار می باشند، بسیاری از بیماران در بیمارستان از این تجهیزات پزشکی استفاده می کنند اما بسیاری دیگر از بیماران بنا بر دلایل متفاوتی پس از ترخیص نیز به این تجهیزات نیاز دارند تا بهبود کامل با کیفیتی مناسب، حاصل گردد.

در اوقات بسیاری، نیاز به این تجهیزات موقتی می باشد و بیمار پس از بهبود کامل دیگر به این تجهیزات نیازی نخواهد داشت و در زمان هایی نیز خرید تجهیزات پزشکی که اساسا گران قیمت نیز می باشند، از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد.

تجهیزات-پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی با توجه به کاربرد آن ها در دو دسته بندی کاربرد دائم و کاربرد موقت قرار می گیرند.

تجهیزات با کاربرد مداوم

تجهیزاتی همچون فشارسنج و پالس اکسیمتر که جزو تجهیزات پزشکی تشخیصی نیز محسوب می شوند به طور طولانی مدت قابل استفاده هستند.

تجهیزات با کاربرد موقت

تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ونتیلاتور و مانیتور علائم حیاتی که پس از بهبود بیمار دیگر کاربردی ندارند در این دسته بندی قرار می گیرند، این تجهیزات معمولا گران قیمت هستند و اجاره آن ها مقرون به صرفه می باشد.

اجاره تجهیزات پزشکی در منزل از تجهیز سلامت

فروشگاه تجهیز سلامت با ارائه خدمات درمانی، پرستاری و اجاره تجهیزات پزشکی، هدف افزایش سهولت امور بیماران و خانواده های آن ها را دنبال می کند، در زمان هایی امکان بستری طولانی مدت بیماران در بیمارستان وجود ندارد، در این هنگام می توان با اجاره تجهیزات پزشکی در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، امکان سرعت بخشیدن به کسب سلامتی بیماران عزیز را دنبال کرد.

با تماس شما با این موسسه از طریق شماره تلفن 02188928336 و اعلام خواسته خود، کارشناسان این مرکز شما را برای انتخاب بهترین تجهیزات پزشکی مناسب بیمارتان، راهنمایی خواهند کرد، همچنین می توانید از خدمات آموزش، نصب و خدمات پس از نصب رایگان این موسسه نیز بهره ببرید.

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

معمولا بیشتر تجهیزات پزشکی که برای کاربرد در منزل اجاره داده می شوند در سه دسته بندی کلی قرار می گیرند.

اجاره تجهیزات پزشکی هتلینگ

به تجهیزات پزشکی که در استقرار بیمار کاربرد دارند، تجهیزات پزشکی هتلینگ گفته می شود، تشک مواج، تخت بیمارستانی و پایه سرم از این تجهیزات می باشند.

اجاره تخت بیمارستانی

 در مواقعی که تخت های معمولی پاسخگوی نیاز بیمار نیستند و باید از تخت های استاندارد بیمارستانی بهره ببرند، اجاره تخت بیمارستانی راهکار مناسب است، این تخت ها بدن بیمار را در موقعیت مناسب قرار می دهند، لازم به ذکر است هر بیماری باید از تخت مناسب و استاندارد برای شرایط خود بهره ببرد و به این منطور است که تخت بیمارستانی در انواع متفاوتی تولید و عرضه می شود.

تجهیزات-پزشکی۱

تخت های بیمارستانی در دسته بندی ابتدایی در دو نوع برقی و مکانیکی قرار می گیرد، هر یک از این تحت ها نیز در انواع تخت بیمارستانی تک شکن، دو شکن و سه شکن تولید می شوند.

راهنمای اجاره تخت بیمارستانی

در زمان اجاره تخت بیمارستانی به نکات ذیل توجه فرمایید تا مناسب ترین تخت بیمارستانی را برای بیمار خود انتخاب نمایید:

  • در زمان اجاره تخت به وزن و قد بیمار توجه کنید.
  • در شرایطی که بیمار دارای مشکلات گردش خون و یا مشکلات تنفسی می باشد تخت انتخابی باید قابلیت تنظیم کردن ارتفاع را دارا باشد.
  • تخت بیمارستانی باید از ریل های مستحکمی برخوردار باشد، این ریل ها باید در صورت اقدام به باز و بسته کردن به راحتی باز و بسته بشوند.
  • به قابلیت ضد عفونی کردن تخت توجه فرمایید.
  • تخت الکتریکی باید کاملا امن باشد و احتمال برق گرفتگی وجود نداشته باشد.

اجاره تجهیزات پزشکی تنفسی

در خصوص بیمارانی که دستگاه تنفسی آن ها توانایی تامین اکسیژن مورد نیازشان را ندارد، استفاده از تجهیزات پزشکی تنفسی ضروری می باشد.

اجاره اکسیژن ساز

از پرکاربرد ترین دستگاه های تنفسی، اکسیژن ساز می باشد که برای بیمارانی که سطح اکسیژن خونشان افت دارد، می تواند بسیار کاربردی باشد.

این دستگاه هوای محیط اطراف را به درون خود کشیده و توسط بخش زئولیت خود، ناخالصی های اکسیژن را جدا کرده و اکسیژن غلیظ شده را در اختیار بیمار قرار می دهد.

راهنمای اجاره اکسیژن ساز

در زمان اجاره اکسیژن ساز به نکات زیر دقت کنید:

  • به مقدار خلوص اکسیژن دقت کنید که میزان آن 93 تا 95 درصد باشد.
  • در صورتی که بیمار از داروهای استنشاقی استفاده می کند، بهتر است اکسیژن ساز نبولایزر داشته باشد.
  • صدای دستگاه اکسیژن ساز حداکثر 40 دسی بل باشد.
  • میزان مصرف انرژی اکسیژن ساز زیاد نباشد.

تجهیزات-پزشکی۲

اجاره ونتیلاتور

در گذشته تصور می شد که ونتیلاتور تنها در مراکز درمانی و بمیارستان ها کاربرد دارد، با این حال امروزه می دانیم که با استفاده از آموزش های لازم می توان از این دستگاه در منزل هم استفاده کرد، این دستگاه که به دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی به اکسیژن رسانی به ریه های بیمار می پردازد قابل اجاره از مرکز تجهیز سلامت می باشد.

استفاده از صحیح از ونتیلاتور در منزل

در صورتی که با اختلالی در کارکرد ونتیلاتور مواجه شدید سریعا با کارشناسان تجهیز سلامت تماس بگیرید، در زمان مناسب لوله های تنفسی ونتیلاتور را تعویض نمایید، همیشه پیش از به کار انداختن دستگاه ونتیلاتور دست های خود را بشویید.

ضمنا در زمان استفاده از ونتیلاتور، در محیط دود سیگار وجود نداشته باشد و به یاد داشته باشید در زمان استفاده دوباره از لوله های ونتیلاتور، مخاط درون آن را کاملا خارج کرده و تمیز نمایید.

اجاره کپسول اکسیژن

یکی از دیگر تجهیزات تنفسی مهم، کپسول اکسیژن می باشد، در کنترل کپسول اکسیژن از مانومتر استفاده می شود که باید جداگانه تهیه شود و به کپسول اکسیژن متصل شود، به وسیله مانومتر است که میزان اکسیژن روی عدد مناسب، تنظیم می شود و از طریق ماسک اکسیژن و یا نازال بینی به بیمار منتقل می شود.

اجاره سی پپ و بای پپ

از دیگر دستگاه های کمک تنفسی که در درمان غیر جراحی اختلالات خواب، آپنه تنفسی و به طور کلی در درمان بسیاری از بیماری های قلبی و ریوی بسیار اثر گذار می باشد، دستگاه سی پپ و بای پپ می باشند، جهت اجاره سی پپ و اجاره بای پپ با کیفیت و با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تجهیز سلامت با کارشناسان این مرکز ارتباط بگیرید.

اجاره تجهیزات ICU و CCU

این تجهیزات معمولا در بخش مراقبت های ویژه استفاده می شوند همانند مانیتور علائم حیاتی، پمپ سرم، پمپ سرنگ، هولتر فشار خون، هولتر قلب و الکتروکاردیوگراف

اجاره مانیتور علائم حیاتی

مانیتورینگ علائم حیاتی از تجهیزات پزشکی ضروری برای اورژانس و مراقبت های ویژه محسوب می شود، این دستگاه علائم حیاتی بیمار را به طور مداوم جمع آوری کرده و آن ها را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها