|
کدخبر: 272073

مدیرعامل جدید بیمارستان پاستورنو تهران منصوب شد + تصاویر

جناب آقای دکتر ایمان اخباراتی، مسئولیت مدیرعاملی بیمارستان را بر عهده گرفتند.

جامعه مدیرعامل جدید بیمارستان پاستورنو تهران منصوب شد + تصاویر

مراسم تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند سرکار خانم نازنین اخباراتی، مدیرعامل سابق بیمارستان پاستورنو تهران (شرکت بازرگانی امید اخبارتی) و معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان با حضور جناب آقای امید اخباراتی،رئیس هیأت مدیره بیمارستان و مسئولین واحدهای زیرمجموعه ایشان، روز یکشنبه مورخ ۳۰ ام شهریورماه ۱۴۰۱در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد و جناب آقای دکتر ایمان اخباراتی، مسئولیت مدیرعاملی بیمارستان را بر عهده گرفتند.

اخباراتی 7

در ابتدای این مراسم، جناب آقای امید اخباراتی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه سرکار خانم نازنین اخباراتی و معاونین و همکاران زحمتکش ایشان، در مدت قریب بر دو سال، به گوشهای از خدمات صورت پذیرفته ازجمله بهسازی و نوسازی بخشهای مختلف بیمارستان، رسیدگی به مطالبات کادر بیمارستان، بالابردن سطح و کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران و... در این زمان اشاره کرد.

اخباراتی 6

وی همچنین برای مسئولین جدید بیمارستان آرزوی توفیق کرد و از برنامه ی بلندمدت برای افزایش بهره وری بیمارستان و آغاز فصلی جدید سخن گفت و به گوشهای از برنامه ی توسعه ای ده ساله بیمارستان اشاره کرد. جناب آقای اخباراتی همچون سنوات گذشته، از بیماران به عنوان «مهمانان عزیز» نام برد  که باید به بهترین شکل به آن ها به صورت عملی و نه تنها در شعار خدمت رسانی کرد.

اخباراتی 2

در ادامه سرکار خانم اخباراتی، مدیرعامل پیشین بیمارستان نیز گزارشی از اقدامات انجامگرفته در چند سال اخیر به رئیس هیات مدیره و جمعی مجزا ارائه داد و برای تیم جدید مدیریت بیمارستان آرزوی موفقیت کرد. همچنین آقای ایمان اخباراتی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مشهود و قابل ستایش مسئولین سابق بیمارستان، ارج نهادن، حفظ و اعتلای نیروی انسانی بیمارستان برای ارائه خدماتی بهتر به جامعه را از اولویتهای خود دانست و از «گنجینه نیروی انسانی» به عنوان مهمترین عامل پیشبرد اهداف بیمارستان سخن گفت.

اخباراتی 3

در ادامه مراسم رئیس جدید بیمارستان گفت:  «وظیفه همه ما خدمت به مردم است و این موهبتی است که خداوند به ما اعطا کرده، پس باید با تمام توان با ارائه خدمات درمانی مناسب در کسب رضایت خدا و کاهش درد بیماران به دور از شعارزدگی بکوشیم. وی افزود: امیدوارم بتوانیم با ایجاد تعامل مناسب مجموعه این بیمارستان را طبق روال قبل مدیریت کنیم ودر ارتقا و پیشرفت آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم. » وی همچنین ضمن اشاره به سوابق مدیریتی و حرفه ای خود در قسمت های مختلف از جمله بخش سلامت، خاطر نشان کرد: «این جابجایی ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمت های مختلف است. »

اخباراتی 4

پس از مراسم آقای دکتر ایمان اخباراتی ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان و گفتگوی رودررو با کادر بیمارستان، با حضور بر بالین بیماران از آنها بهصورت مستقیم در رابطه با خدمات بیمارستان، نظرخواهی کرد وپس از اعلام رضایتمندی بیماران، از کادر درمان قدردانی ویژه نمود.

اخباراتی 5

 

  • مجيد ظرافت خواه ارسالی در

    كلاه بردار هستن و پول همه پزشكان و پيمان كاران رو خوردن هركي شكايت داره به دادسرا ي مراجعه كنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها