|
کدخبر: 289764

به دنبال ساماندهی دستفروشان هستیم

شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط ۶ سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با حضور در میان جمعی از روحانیون و مبلغین مذهبی در حسینه صاحب الزمان (عج) پیرامون رویکرد فرهنگی مدیریت شهری جدید تهران گفت: در زمینه مسائل فرهنگی به دنبال جبهه‌سازی هستیم و در همین رابطه پشتیبانی اتفاقاتی خوبی چون راه‌پیمایی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر (عج)، همایش ۱۰۰ هزار نفری سرود سلام فرمانده، راهپیمایی جاماندگان اربعین و …. با شهرداری تهران بود.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون برنامه شهرداری تهران در رابطه با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: سال آینده به جز بخشی از خط شش سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود و انشاالله فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: کمک‌های دولت به شهرداری در یکسال گذشته بی نظیر بوده است. به عنوان مثال از سال ۹۵ قرار بود ۶۳۰ واگن از طریق مشارکت فاینانس ۱۵ درصدی دولت در اختیار شهرداری تهران قرار داده شود که این امر پس از شش سال در ماه اخیر محقق شد.

زاکانی در پایان پیرامون بازار دستفروشان تهران در روزهای پایانی سال گفت: شهرداری تهران به دنبال ساماندهی دستفروشان است و در همین رابطه فقط در منطقه ۱۹، ۹۰۰ غرفه برای کسب و کار دستفروشان در نظر گرفته شده‌است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها