|
کدخبر: 289496

کشف ۲۷۷هزار مواد آتش زا

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۷ هزار عدد مواد آتش زا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در مشهد کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در شب چهارشنبه آخر سال و اجرای طرح ارتقای امنیت ۲۲۷ هزار عدد مواد آتش زا و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مورد نیاز برای ساخت نارنجک دستی در این شهر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، با کسانی که بخواهند به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد شد و ضمن توقیف خودروهای متخلف، با هماهنگی مراجع قضائی این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

وی بیان کرد: تاکنون ۶۰ نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد آتش زا که با مقاصد سودجویانه و گاهی ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در شهرستان مشهد فعالیت می‌کردند دستگیر شده‌اند.

نگهبان گفت: با وجود اقدامات پیشگیرانه، باز هم هنجار شکنان حوادث ناخوشایندی را به وجود می‌آورند که گاه سالمندان و خردسالان قربانی رفتارهای آنان می‌شوند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: پلیس با وجود اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در برخورد با اقدامات نامتعارف در شب چهارشنبه آخر سال، اقدامات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود دارد.

وی اظهار کرد: پلیس هیچ گاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و بر همین اساس از جوانان و نوجوانان انتظار می‌رود با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

نگهبان گفت: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت برای مردم است و از شهروندان نیز می‌خواهیم همواره پلیس را در کنار خود ببینند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها