|
کدخبر: 289372

برخورد قاطع با این ساختمان سازها

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برابر هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی با افرادی که سازه های ناایمنی می سازند برخورد قانونی خواهد شد.

نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: اگر یک سازه‌ای توسط مهندسین طراحی شده و حتی توسط ناظرین نظارت شده باز هم باید از نظرات نفرات دیگر استفاده شود زیرا مردم قرار است هستی و دارایی خود را زیر این سقف قرار بدهند و خیالشان راحت باشد که این سقف روی سرشان خراب نمی‌شود.

وی افزود: سازه‌هایی داریم که برابر قوانین ساخته نشده است و ما با همه این سازه‌ها برخورد خواهیم کرد. از شهرداران و دهیاران می‌خواهیم نظارت‌های خود را جدی و مستمر ادامه دهند زیرا ما متخلفان را به طور قطع به دست قوه قضائیه می‌سپاریم.

نامی گفت: در خوی هم همین اتفاق افتاده و قرار شده است تا قوه قضائیه به ساخت و سازهای بی ضابطه و بدون اصول رسیدگی کنند. دستگاه قضائی با شدت با این افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان تهران شاهد ساخت و سازهای سریعی هستیم که برابر قواعد و قوانین و آئین نامه‌ها نیست و شورای عالی معماری این ساخت و سازها را تأیید نکرده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خوب است شهرداران و دهیاران و شوراهای شهر بدانند که اگر در مسئله نظارت بر این ساخت و سازها کوتاهی کنند حتماً با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها