|
کدخبر: 288973

افراد خاص در سازمان شهرداری دخالت می‌کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: دخالت افراد خاص بدون هیچ سمت و منصبی در مجموعه فاوا که اجازه نمی‌دهند کار پیش رود از جمله مشکلات است.

جامعه افراد خاص در سازمان شهرداری دخالت می‌کنند

علیرضا قائمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: سازمان فاوا نقطه کانونی در شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: استاندارد این سازمان متأسفانه به شدت افت کرده است و ممکن است مشکل ساز باشد.

قائمی یا اشاره به مشکلات سازمان فاوا گفت: تغییر متناوب مدیریتی و عدم ثبات مدیریتی در فاوا از جمله مهمترین مشکلات این سازمان است و هربار سرپرست برای آن انتخاب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: دخالت افراد خاص که بدون هیچ سمت و منصبی در مجموعه فاوا دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کار پیش رود و تعیین تکلیف هیأت مدیره سازمان بدون تخصص و تجزیه از جمله دیگر مشکلات است.

وی با بیان اینکه خرداد ماه امسال سازمان فاوا مورد حمله سایبری قرار گرفت گفت: هنوز با گذشت زمان هنوز دو قلم تجهیزات تهیه نشده است و این موضوع منجر به ورود آسیب می‌شود.

قائمی گفت: اگر به تمدید نرم افزارها بی توجهی شود نقاط آسیب پذیری زیاد خواهد شد و در زمان حمله سایبری یکسری تجهیزات امانی از سایر نهادها گرفته شد و هنوز برخی از آنها تأمین نشده است و این ضعف منجر به بروز دوباره آسیب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خارج از اصول فنی و نظارت سازمان سامانه‌هایی ایجاد می‌شود و بی انگیزگی و عدم پرداخت حق و حقوق قانونی منجر به مهاجرت نیروها به مجموعه‌های دیگر شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها