|
کدخبر: 288342

در هیچ یک از پارک‌ها و بوستان‌های تهران معتاد نداریم

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: در حال حاضر در هیچ یک از پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران دیگر معتاد متجاهر نداریم و همه آن‌ها را جمع آوری کردیم.

علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، در گفتگویی اظهار کرد: در هیچ یک از پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران ما معتاد متجاهر نداریم و همه آن‌ها را جمع آوری کردیم.

وی تصریح کرد: قبلا در داخل "بوستان زندگی" که در منطقه ۱۲ شهر تهران واقع شده است قبلا معتاد متجاهر وجود داشت، اما در حال حاضر به هیچ وجه معتادی در آنجا وجود ندارد و البته این پارک یک حصار هم دارد که دیگر هیچ معتادی نمی‌تواند به بوستان فوق وارد شود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: در میدان شوش ممکن است معتاد متجاهر وجود داشته باشد، اما در داخل پارک شوش هیچ معتاد متجاهری حضور ندارد و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از برنامه ریزی‌های شهرداری تهران و دیگر ارگان‌های مربوطه بوده است.

مختاری در ادامه یادآور شد: معتادان متجاهر در حال حاضر در ۹ یاور شهری که شهرداری تهران مکان آن را تهیه و احداث کرده است و کلیه خدمات را هم توسط شهرداری تهران ارائه می‌شود. 

وی تأکید کرد: هیچ یک از گرمخانه‌ها و مددسراهای شهرداری تهران در پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران واقع نشده‌اند و فقط در منطقه ۱۲ است که گرمخانه در پارک قرار گرفته است.

 مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران تصریح کرد: پیشنهاد جابجایی گرمخانه منطقه ۱۲ شهر تهران به خارج از پارک شوش را مطرح کرده کرده‌ایم و این پیشنهاد در حال حاضر در کار گروه مربوطه در حال بررسی است و ما هم پیگیر این مسئله هستیم و این دستور شهردار تهران بوده است که دارد انجام می‌شود.

منبع: آنا
  • ناشناس ارسالی در

    أره ه ه ه ه ه ه ه أصلا كساني كه پارك و بؤسه ستان ( بوستان) ميروند همه. به نوعي معتادند

  • ناشناس ارسالی در

    این برای عیدهست جمع آوری میشه بعداز۱۳همه دوباره به آغوش پارکابرمیگردن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها