|
کدخبر: 264841

معتادان متجاهر توسط شهرداری ساماندهی می شوند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت ایجاد شغل برای مددجویان گفت: در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر شهرداری ساماندهی سالمندان بالای افراد ۶۰سال، افراد دارای زخم باز، نوجوانان زیر ۱۸سال را بر عهده گرفته که قابل تحسین است.

اجتماعی معتادان متجاهر توسط شهرداری ساماندهی می شوند

زهرا شمس احسان در صحن امروز شورای شهر ضمن تقدیر از شهرداری تهران در خصوص اجتماع امام رضایی‌ها، گفت: در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر باید بگوییم که شهرداری ساماندهی سالمندان بالای افراد ۶۰سال، افراد دارای زخم باز، نوجوانان زیر ۱۸سال را بر عهده گرفته که قابل تحسین است.

وی افزود: پایدارسازی در مسیر بهبود کار دشواری است و پیش بینی الزامات و اثربخشی امور موضوع مهمی است؛ برای این دسته از افراد که شهرداری مسئولیت آنها را بر عهده گرفته نیاز به توان مضاعفی است که سایر دستگاه ها نیز باید در این زمینه کمک کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تیم تخصصی مددکاری باید شکل بگیرد، یادآور شد: بستر ایجاد شغل برای مددجویان باید مورد توجه قرار بگیرد و از طرفی میزان اثربخشی امور نیز مورد اهمیت باشد.

وی تأکید کرد: شهردار تهران در خصوص سنجش اثرگذاری و ساماندهی افراد با ریسک بالا گزارشی ارائه دهد و با توجه به حضور گسترده معتادان متجاهر به ویژه زنان و افراد معلول، گزارش جامعی در خصوص تعداد نفرات، جنیست و اماکن پاکسازی شده و برنامه های آتی به شورا ارائه شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها