|
کدخبر: 288265

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

پاسخ عجیب مقام مسئول درباره گرانی کرایه تاکسی

مدت زمان بسیاری می‌شود که تاکسی‌ها هیچ کاری به تعداد مسافر ندارند و مبلغ تعیین شده از سوی اتحادیه تاکسیرانی را نادیده می‌گیرند.

جامعه پاسخ عجیب مقام مسئول درباره گرانی کرایه تاکسی

گرانی بی‌منطق امروز در جامعه گویا قصد فروکش ندارد و این بار به تاکسیرانی رسیده است. رانندگان خطوطی که خودشان کرایه را بالا می‌برند و اتحادیه تاکسیرانی هیچ نظارتی بر روی آنها ندارد. فقط گاهی اوقات مصاحبه‌های بی‌منطق را انجان می‌دهند و می‌گویند که تاکسی‌ها باید بر اساس تعداد نفرات مبلغ را دریافت کنند.

مدت زمان بسیاری می‌شود که تاکسی‌ها هیچ کاری به تعداد مسافر ندارند و مبلغ تعیین شده از سوی اتحادیه تاکسیرانی را نادیده می‌گیرند.

مسافران بارها اعلام کرده‌اند که تاکنون در سازمان تاکسیرانی، چندین بار این موضوع را مطرح کرده‌اند اما اخطاری به رانندگان داده نشد.

زمانی که با مرتضی ضامنی، رئیس اتحادیه تاکسیرانی تماس گرفتیم تا در ارتباط با افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان سوالی را جویا شویم، بعد از معرفی کامل و نام رسانه، ایشان اعلام کردند که شمارا نمیشناسیم و شاید از طرف رسانه‌های بیگانه تماس گرفتید. همچنین با کمال بی‌ادبی، تلفن را قطع کردند.

به نظر می‌رسد که این مقام مسئول با وجود مطلع بودن از وضعیت تمایلی به پاسخگویی نداشته است. این در حالی است که مسئولان باید در وضعیت فعلی با پاسخگویی مناسب به خبرنگاران، مردم را از آخرین وضعیت مطلع کنند.

امید است که تمامی مسئولان در رفتار و صحبت با خبرنگاران بهترین ملاحظات را داشته باشند.

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام خدمت تمام کاربران ومسولین ونهادها دولتی وخصوصی چرا بفکر گرانیهای دیگرجامع ه نیستید فقط زورتون به تاکسی میرسه بوق ک رنا ورداشتین همه جا جار میزنید که چی بشه اگه راست میگین همه چیز وهمه جارو درست ک نید لطفا

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی قیمت قطعات بالامیرودمردم انتظاری از تاکسی نباید داشته باشند

  • ناشناس ارسالی در

    برای یک ساعت پرواز داخلی تا دو میلیون تومن پول میدهید بعد پنجاه تومن کرایه تاکسی میخاید بدید جونتون میخاد بالا بیاد

ارسال نظر