|
کدخبر: 287259

بوستان بانوان به زودی در این مکان احداث می شود

بوستان فعلی بانوان منطقه در محله تهرانسر پس از افتتاح این بوستان بزرگ تخصصی با ایجاد زیرساخت‌های جدید، به بوستان خانواده تبدیل خواهد شد.

توسعه زیرساخت‌های اجتماعی با محوریت بانوان، نیاز اصلی جامعه شهروندی امروز است که باتوجه به درخواست‌های متعدد شهروندی درباره ساخت بوستان ویژه بانوان، این مهم از سال آینده مدنظر شهرداری منطقه ۲۱ قرار گرفته است.  ایجاد بوستان‌های ویژه بانوان می‌تواند مکانی را جهت گذران اوقات فراغت و استراحت مادران و بانوان فراهم آورد؛ این بوستان بزرگ با امکاناتی متنوع نظیر استخر روباز و روبسته، مجتمع شهربانو با انواع خدمات ورزشی و هنری، گذر سلامت و رینگ پیاده‌روی، آلاچیق، اتاق مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی اجتماعی و فرهنگی و ... با هدف بهره‌مندی مادران و کودکان در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری خواهد شد.

بوستان فعلی بانوان منطقه در محله تهرانسر پس از افتتاح این بوستان بزرگ تخصصی با کمی تغییرات و ایجاد زیرساخت‌های جدید، به بوستان خانواده تبدیل خواهد شد.

بوستان بانوان منطقه ۲۱ پس از افتتاح می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری دیار پیشرفت و نوآوری تبدیل شود و علاوه بر بانوان شهروند ساکن در محلات سیزده‌گانه این منطقه، پذیرای بانوان شهر‌های اقماری تهران نیز باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر