|
کدخبر: 286394

کمک های شهرداری تهران به خوی رسید

نخستین محموله کمک شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی رسید.

جامعه کمک های شهرداری تهران به خوی رسید

معاون آمادگی وعملیات سازمان مدیریت بحران تهران گفت: ۶۰ چشمه از سرویس‌های بهداشتی سیار با ۳ کانتینر از ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ارسالی شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرداری خوی رسیده و بقیه محموله در مسیر اعزام به شهرستان خوی است.

معاون سازمان مدیریت شهر تهران افزود:
حدود ۴۲۰ تخته پتو و ۱۱۰ تخته چادر نیز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تامین و به مناطق زلزله زده خوی ارسال کرده است.

در ادامه، مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی شهر خوی از اقدامات شهرداری تهران مبنی بر ارسال تجهیزات و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی قدردانی کرد.

معاون آمادگی وعملیات و هیات اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران معاون آمادگی وعملیات و هیات اعزامی سازمان مدیریت بحران تهران و همچنین مدیران شهری خوی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کردند.

در این بازدید علت اصلی ریزش آوار در زلزله خوی، رعایت نشدن اصول مهندسی و ساخت وساز‌های غیر مجاز در محدوده خارج از بافت شهری اعلام شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که برای بازدید از مناطق زلزله زده خوی و ارسال کمک‌های شهرداری به این شهر سفر کرده است، در دیدار با شهردار خوی از آمادگی مدیریت بحران شهر تهران برای انتقال تجربیات خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها