|
کدخبر: 285577 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران

امروز مردم را به چوب سوزی و ذغال سوزی رساندید

پرویز سروری درحاشیه یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شاهد یکی از عجیب ترین تصمیمات در جهان هستیم، اظهار کرد: امروز اتحادیه اروپا بر خلاف منشور سازمان ملل متحد نیز عمل نکرد و سپاه را گروهی تروریستی قلمداد کرد.

جامعه امروز مردم را به چوب سوزی و ذغال سوزی رساندید

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر پیش‌نویس تروریست خواندن سپاه به تایید پارلمان برسد، در هر نقطه‌ای که محل اجتماع آنها باشد، مورد تهدید سپاه خواهند بود.

وی یادآور شد: قدرتمندان احساس می کردند باید بر دنیا حکومت کنند. قدرت نظام جمهوری اسلامی از نوع قدرت آنها نبود و تلاش داشت این قدرت را به مردم منتقل کند.

سروری با بیان اینکه چنین اقداماتی دشمن را منفعل کرده است، گفت: مراکز معتبر نظرسنجی در دنیا ارتش هایی که این پیش نویس را تهیه کردن، به نظرسنجی بگذارند تا مردم بگویند که کدام گروه ها تروریستی و کدام محبوب مردم هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه سپاه از مسیحی های عراق حمایت کرد، یادآور شد: تا کجا قرار است اتحادیه اروپا از آمریکا حمایت کند؛ امروز مردم را به چوب سوزی و ذغال سوزی رساندید و فشاری که بر اثر تورم بر مردم اروپا وارد می شود ناشی از پیروی از آمریکا است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هر اقدامی علیه سپاه اقدام علیه تمامیت ایران و مردم خواهد بود، تأکید کرد: حملاتی که امروز به شورا می شود از همین جنس است چون شورا ریل گذاری می کند که به کارآمدی نظام منجر شود، البته اعلام کردیم که هرجایی امر خلاف قانون صورت بگیرد برخورد خواهیم کرد. وقتی نماینده ما متوجه شد فعالیت مسئول دفتر خود خلاف قانون تعارض منابع است، استعفای او را تقدیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها