|
کدخبر: 264591

سامانه های شهرداری تهران از چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: همه سامانه‌های شهرداری تهران از روز شنبه در دسترس عموم خواهد بود.

جامعه سامانه های شهرداری تهران از چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید خود از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) گفت: بازدید امروز در ارتباط با راه اندازی و به روز کردن سیستم فاوای شهرداری تهران بود که خوشبختانه می توان این وعده را به مردم داد که سیستم‌ها به طور کامل برای بهره برداری عموم مردم آماده شده است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به تضمین های موجود در باقی ماندن اطلاعات شهروندان در سیستم و سامانه‌های شهرداری تهران، افزود: شهروندان می توانند روز شنبه مصادف با میلاد امام رضا (ع)، به یمن و برکت این روز، از سامانه های شهرداری تهران استفاده کنند و سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در تمامی زمینه‌ها کار خود را آغاز کند.

چمران با بیان اینکه از بخش و سامانه‌های سازمان فاوای شهرداری تهران از جمله سامانه مالی و شهرسازی به شخصه بازدید کردم، ادامه داد: مسئولان و مدیران سامانه های مختلف توضیحات و گزارشی از اقدام های انجام شده ارائه کردند و در ادامه نیز نمونه هایی برای بررسی انتخاب شد که تمامی آنها عملیاتی بود.

وی با تاکید بر ایستادگی در مقابل عملیات گسترده انجام شده و خنثی سازی آن، بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده باید احتیاط کرد و با برنامه حرکت کنیم، که این مورد نیز در حال انجام است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار دسترسی کارمندی به سامانه‌ها در شهرداری تهران وجود دارد، افزود: شهرداری تهران در کنار ارتباط نزدیک با مردم، با تمامی نهادها نیز ارتباط نزدیک دارد و به روز کردن تمامی آن ها کاری مشکل بود که شهرداری تهران و سایر نهادهای همکار توانستند به خوبی از پس این کار بر بیایند و در مدت کوتاهی کار خود را شروع کنند.

چمران با اشاره به شیطنت ها، تخریب ها و دروغ پراکنی های انجام شده برای ایجاد استرس و دلهره به شهروندان مبنی بر سرقت اطلاعات شخصی آن ها از سوی برخی افراد مریض و معلوم الحال، ادامه داد:خوشبختانه در حمله سایبری انجام شده به اطلاعات مردم آسیبی وارد نشده است و این بدین معنا نیست که دشمنان نمی خواستند این اتفاق بیوفتد بلکه نتوانستند به اطلاعات شهروندان آسیبی برسانند و به موقع جلوی این اقدام ایستادگی شد.

وی بیان کرد: انشالله شهروندان تهرانی می توانند از شنبه هفته آینده با مراجعه به سامانه‌ها مشاهده کنند که اطلاعاتی از بین نرفته است و همه سامانه‌های شهرداری تهران از روز شنبه در دسترس عموم خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال نظر