|
کدخبر: 284306 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران

شراید نامساعد در کتابخانه ها / بودجه برخی مراکز شهرداری صفر است

نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و بیستمین جلسه این شورا طی تذکری گفت: بررسی های ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از مناطق، فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نشان می‌دهد که بابت اجرای برنامه ها بودجه به مناطق و سایر مراکز سازمان اختصاص نیافته است و مراکز سازمان اصطلاحاً با بودجه صفر باید برنامه‌هایشان را اجرا کنند.

جامعه شراید نامساعد در کتابخانه ها /  بودجه برخی مراکز شهرداری صفر است

وی ادامه داد: بازدیدهای میدانی ما از مراکز سازمان فرهنگی و هنری نشان می دهد که اکثر مراکز سازمان فرسوده و نیاز مبرم و اساسی به تعمیر و تجهیز دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کتابخانه ها از نظر تجهیزات کتابخانه ای و منابع در شرایط بسیار بدی قرار گرفته اند، همچنین از بابت درآمدهایی که از مراکز حاصل شده و به خزانه سازمان واریز می شود درصد بسیار کمی به مناطق و مراکز بابت تعمیر و تجهیز و نگهداشت مجموعه ها و همچنین اجرای برنامه ها بر می گردد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با گلایه از جایگزینی مدیران جدید و بدون سابقه با مدیران با سابقه و قدیمی سازمان فرهنگی و هنری گفت: متاسفانه شاهد هستیم در پی این تغییرات جای جدیدی برای مدیران قبلی پیش بینی نشده که این روند برخلاف رویه حاکم بر این سازمان بوده که همیشه برای نیروهای خود شان و منزلت قائل می شد و پیش از هرگونه تغییر جای جدید به افراد پیشنهاد می کردند.

معدنی پور ادامه داد: نباید به بنیه تخصصی و کارشناسی پرسنل سازمان فرهنگی و هنری بی توجه باشیم، از شهردار درخواست می‌شود نسبت به موارد مذکور دستور لازم را صادر کرده و ارائه گزارش را داشته باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها