|
کدخبر: 270052 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران

خبر مهم درباره محقق شدن درآمدهای غیرنقد شهرداری

ابوالفضل فلاح در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ثبت هزینه های شهرداری، اظهار کرد: متاسفانه در سالهای اخیر ثبت هزینه ها عقب مانده و نسبت به پرداخت، هزینه ها عقب بوده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد غیر نقد محقق شده است، گفت: پیش بینی ما این است که درآمد غیرنقد ما بر اساس میزان مصوب، ۵۰ درصد تا شهریورماه عملی شود که قطعا انجام و عقب ماندگی ها جبران خواهد شد و افزایش قابل توجهی را نسبت به سال های قبل شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به موضوع درآمدهای غیرنقد، یادآور شد: یکی از نواقص درآمدهای غیر نقد این بوده است که باید کارگزاری ها بر اساس فراخوان انجام می شد اما سلیقه ای صورت گرفته بود. این باعث شد تا کار به تأخیر بیفتد. از سه هفته گذشته اقدامی کرده ایم و قرار شد که فعالیت کارگزاری ها تا شهریورماه تمدید شود و تا این ماه فرصت داریم که فراخوان را انجام دهیم. در نهایت می توان گفت نقص در درآمدهای غیرنقد عملا برطرف شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه حقوق متمرکز پرداخت شده و ثبت نشده است، خاطرنشان کرد: چون مبادلات ثبت نشده و حقوق به صورت علی الحساب پرداخت شده بود نمی توانستیم مبالغ را قطعی اعلام کنیم. در مدیریت هزینه، پرداخت متمرکز به ما کمک کرده و دیون ما کاهش یافته است.

فلاح با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد غیر نقد محقق شده است، گفت: پیش بینی ما این است که درآمد غیرنقد ما بر اساس میزان مصوب، ۵۰ درصد تا شهریورماه عملی شود که قطعا انجام و عقب ماندگی ها جبران خواهد شد و افزایش قابل توجهی را نسبت به سال های قبل شاهد خواهیم بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها