|
کدخبر: 280846

جامعه به سوی سالمندی می رود

عضو شورای شهر تهران گفت: جامعه در حال حرکت به سمت سالمندی است، لذا ضروری است تا برنامه‌ریزی لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در این حوزه مدنظر قرار گیرد.

جامعه جامعه به سوی سالمندی می رود

هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای کمیسیون و شهرداران مناطق ۱۸، ۲ و ۵ شهرداری تهران و معاونان فرهنگی و برنامه‌ریزی این مناطق تشکیل شد.

در این جلسه عملکرد برنامه و بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری‌های مناطق ۱۸، ۲ و ۵ مورد بررسی قرار گرفتند.

در جریان این نشست نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلسات بررسی عملکرد بودجه‌ای مناطق به این منظور در حال برگزاری است که بتوانیم قبل از رسیدن به فصل بودجه ارزیابی لازم را در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی مناطق داشته باشیم و تا زمان رسیدن به فصل بودجه‌ریزی ۱۴۰۲ به عملکرد مطلوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دست یابیم.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برای بودجه‌ریزی سال آینده این است که بودجه فرهنگی و اجتماعی، بیشتر به مناطق اختصاص یابد و این موضوع نیازمند عملکرد مناسب و مطلوب مناطق است.

معدنی پور با بیان اینکه عملکرد مناطق در زمان بودجه‌ریزی باید قابل دفاع باشند، اظهار کرد: در سال آینده به نحوی بودجه‌ها و برنامه‌ها در مناطق پیش بینی شوند که دیگر نیاز به جابجایی و برگشت اعتبار وجود نداشته باشد؛ به عبارتی برنامه‌ها باید واقعی و مناسب دیده شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به استفاده از بودجه‌های غیر نقد تخصیص یافته به مناطق نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جامعه در حال حرکت به سمت سالمندی است، لذا ضروری است تا برنامه‌ریزی لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در این حوزه مدنظر قرار گرفته و به صورت پایلوت مناطقی در این حوزه فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها