|
کدخبر: 259839

نمایشگاه کتاب با رعایت پروتکل های بهداشتی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران اعلام کرد که عرض راهروها و تعداد خروجی و ورودی نمایشگاه کتاب برای رعایت پروتکل‌های کرونا افزایش یافته است.

اجتماعی نمایشگاه کتاب با رعایت پروتکل های بهداشتی

 نرگس معدنی‌پور در تذکر خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب بعد از سه سال از فردا ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ میزبان مخاطبان است و این در حالی است که جلسات هماهنگی نمایشگاه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از اسفندماه برگزار شده بود و در روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آخرین جلسه هماهنگی در محل نمایشگاه برگزار شد.

وی با بیان این‌که در نمایشگاه کتاب امسال ۲۸۰۰ ناشر در بخش حضوری و غیرحضوری نمایشگاه به همراه ۱۷۰۰ ناشر بین‌المللی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: برای اولین‌بار همه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند و عرض راهروها و تعداد خروجی و ورودی برای رعایت پروتکل‌های کرونا افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان این‌که شعار نمایشگاه "با کتاب سلامتیم" است، اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال است و جا دارد از تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌ها در این زمینه تشکر کنم.

 نادعلی رئیس کمیته فرهنگی شورا نیز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به ترمیم حقوق پرسنل رسمی و ثابت در شهرداری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم نسبت به ارائه گزارش به مردم اقدام کنیم به همین دلیل از مدیران شهرداری می‌خواهم که در خصوص موضوعات مهم با مردم و کارمندان صحبت کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها