|
کدخبر: 280696 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران

ساختمان‌ تهرانی‌ها بیمه می‌شود/ دکل های مخابراتی جمع می شوند؟

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ساختمان های درحال ساخت باید به مدت ۱۰سال بیمه شوند تا خریدار به هنگام خرید ملک مسکونی، با خیال راحت آن را تهیه کند.

جامعه ساختمان‌ تهرانی‌ها بیمه می‌شود/ دکل های مخابراتی جمع می شوند؟

وی افزود: در فضای میانی خیابان کشاورز دکل نصب شده در حالی که باید با مجوز، نصب دکل انجام شود. شهر ما پر از دکل است و در شهرهای دیگر چنین نیست.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت دکل های مخابراتی مناسب نیست گفت: در این زمینه تلاش های زیادی صورت گرفت و ارتباطات خوبی با شرکت های مخابراتی شکل گرفت، اما این اقدامات ادامه پیدا نکرد و در هر فضایی دکل نصب شد. باید برای مدیریت این وضعیت و بهبود آن و همچنین رعایت قوانین، اخذ مجوز و پرداخت عوارض تدبیری اندیشیده شود. ما در این صورت ناچار می شویم که مصوبه ای را تصویب کنیم که دکل های بدون مجوز جمع آوری شوند. کمیسیون ماده ۱۰۰ باید مجوز تخریب این دکل ها را صادر کند.

چمران همچنین به مناسبت روز قانون اساسی عنوان کرد: عده ای از اعضای مجلس خبرگان این قانون را پس از انجام مطالعات قانون های اساسی دیگر کشورها به تصویب رساندند. امیدواریم قانون به خوبی اجرا و مردم از اجرای قوانین برخوردار شوند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها