|
کدخبر: 211485

چرا باید بیمه آتش سوزی داشته باشیم؟ پوشش های بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی یکی از بیمه های کاربردی می باشد که می توان با داشتن این بیمه نامه پرداخت خسارت های مختلفی که به منزل یا انبار وارد می شود را به شرکت بیمه گر محول نمود. بیمه آتش سوزی علاوه بر داشتن پوشش های متعدد و سقف تعهد بالا، دارای حق بیمه بسیار پایینی است و به همین علت خرید آن بسیار توصیه می شود.

چرا باید بیمه آتش سوزی داشته باشیم

بیمه آتش سوزی چیست؟

بیمه آتش سوزی یکی از بیمه نامه هایی است که برای بیمه کردن ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و انبار ها کاربرد دارد. در صورتی که ساختمان شما دچار آتش سوزی شود، شما می توانید به کمک این بیمه نامه خسارت های وارد شده به اثاثیه و بنا ساختمان را از شرکت بیمه دریافت نمایید. این بیمه نامه به صورت سالیانه صادر شده و به علت قیمت پایین، خرید آن بسیار توصیه می شود. در ادامه پوشش های بیمه آتش سوزی را مشاهده می کنید.

پوشش های بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی دارای پوشش های اصلی و اضافی متعددی می باشد که می توان با تهیه این پوشش ها، تمامی خسارت هایی که ممکن است به ساختمان وارد شود را به شرکت بیمه محول نمایید.

پوشش های اصلی بیمه آتش سوزی

آتش سوزی

صاعقه

انفجار

موارد گفته شده، پوشش های اصلی بیمه آتش سوزی است و شما با خرید این بیمه نامه بدون پوشش های اضافی آن، از پوشش های بالا برخوردار خواهید شد.

پوشش های اضافی بیمه آتش سوزی

زلزله: خسارت های وارد شده به ساختمان در اثر رخ دادن زلزله به بیمه گذار پرداخت خواهد شد.

ترکیدگی لوله های آب: در صورتی که ترکیدگی لوله های آب، موجب وارد شدن خسارت به ساختمان و اثاثیه شود، شرکت بیمه گر خسارت های وارد شده را پرداخت خواهد کرد.

ریزش سقف ناشی از بارش سنگین برف: در صورتی که بارش برف به قدری سنگین باشد که موجب ریزش سقف ساختمان گردد، پرداخت خسارت های ناشی از آن به عهده شرکت بیمه گر خواهد بود.

سقوط بهمن: اگر منزل یا ساختمان شما در نقطه ای قرار دارد که احتمال سقوط بهمن در آنجا وجود دارد، این پوشش برای شما می تواند بسیار کاربردی باشد، لذا با این پوشش، خسارت های وارده به علت سقوط بهمن پرداخت خواهد شد.

سقوط هواپیما و قطعات آن: این پوشش برای کسانی کاربرد دارد که منزل آنها در نزدیکی فرودگاه قرار داد.

سیل: خسارت های وارد شده به اثاثیه یا بنا ساختمان توسط سیل در این پوشش پرداخت خواهد شد.

طوفان: اگر طوفان باعث وارد شدن خسارت به ساختمان شما شود، با داشتن این پوشش از بیمه آتش سوزی می توانید خسارت آنرا از شرکت بیمه دریافت نمایید.

دزدی با شکست حرز: یکی از کاربردی ترین پوشش های بیمه اتش سوزی همین مورد می باشد، زیرا با این پوشش در صورتی منزل شما دچار سرقت شود، می توانید خسارت اموال به سرقت رفته را از شرکت بیمه گر دریافت نمایید.

آتش فشان: اگر در نزدیکی شهر شما، آتش فشان فعال وجود دارد می توانید با تهیه این پوشش، خیال خود را راحت کنید.

شکست شیشه: در این پوشش، شما ابعاد و تعداد شیشه های کار شده در ساختمان خود را به شرکت بیمه گر اعلام می کنید و در صورت شکست این شیشه ها به علت حادثه، می توانید خسارت آنرا از بیمه گر دریافت نمایید.

رانش زمین: خسارت های وارد شده به ساختمان به دلیل رانش زمین توسط این پوشش پرداخت خواهد شد.

برخورد اجسام خارجی به ساختمان: اگر برخورد اجسام خارجی به ساختمان باعث وارد شده خسارت به آن شود، شما می توانید با این پوشش، این خسارت را از شرکت بیمه دریافت کنید.

 

پوشش های بیمه اتش سوزی

انواع بیمه آتش سوزی

منازل مسکونی

مراکز صنعتی

مراکز غیرصنعتی

انبار ها

بیمه زلزله چیست؟

خیلی از افراد قصد تهیه بیمه زلزله را دارند اما باید بدانید، بیمه ای تحت عنوان بیمه زلزله وجود ندارد، و در واقع بیمه زلزله یکی از پوشش های اضافی بیمه آتش سوزی می باشد. در صورتی که شما تمایل به خرید بیمه زلزله دارید، باید حتما بیمه آتش سوزی را تهیه کرده باشید.

بهترین بیمه آتش سوزی

اگر با خواندن این گزارش تصمیم به خرید بیمه آتش سوزی گرفته باشید، احتمالا این سوال را از خود پرسیده اید که بهترین بیمه آتش سوزی کدام است؟ باید بدانید شرکت های مختلفی اقدام به فروش بیمه آتش سوزی می کنند اما شرکتی برای خرید بیمه آتش سوزی مناسب است که دارای پوشش های بیمه ای مناسب تر و سقف بالاتری باشد. شما می توانید بیمه آتش سوزی خود را از شرکت های بیمه ما، بیمه ایران، بیمه سامان و ... تهیه کنید. همچنین می توانید در مقالات بیمیتو، ازکی، مابلاگ، بیمه تایم و ... مقایسه شرکت های ارائه دهنده بیمه اتش سوزی را مشاهده کنید.

بیمه اتش سوزی ساختمان ها

چرا باید بیمه اتش سوزی داشته باشیم؟

جالب است بدانید کشور ایران یکی از کشور های حادثه خیز جهان است که آتش سوزی در آن زیاد رخ می دهد، به همین خاطر داشتن بیمه آتش سوزی می تواند تاثیر فراوانی در کاهش هزینه های شما داشته باشد.

از طرفی بیمه آتش سوزی علاوه بر پوشش های متعدد، دارای حق بیمه بسیار پایینی نسبت به سایر بیمه ها می باشد و به همین خاطر تهیه آن، نه تنها هزینه زیادی برای شما نداشته، بلکه می تواند از وارد شدن خسارت های بسیار سنگین و جبران ناپذیر نیز جلوگیری کند.

بیمه آتش سوزی یکی از بیمه های کاربردی بوده و به علت داشتن پوشش های اضافی فراوان، می تواند اکثر خسارت هایی که ممکن است برای منزل مسکونی، ساختمان های تجاری - اداری و انبار ها رخ دهد را مورد پوشش قرار می دهد به همین خاطر داشتن بیمه آتش سوزی می تواند در مواقع رخ دادن این آسیب ها کمک فراوانی به جبران خسارت های ناشی از آن نماید. همانطور که گفته شد می توانید بیمه آتش سوزی را از شرکت های بیمه ای مختلف تهیه کنید اما پیشنهاد ما به شما، شرکت بیمه ما و نمایندگی ۱۲۴۰ بیمه ما می باشد. زیرا این نمایندگی سابقه طولانی در صدور انواع بیمه ها داشته و به همین خاطر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تهیه بیمه آتش سوزی و سایر بیمه ها باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها