|
کدخبر: 276563

سایت شفافیت شهرداری به روز می‌شود

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بروزرسانی سایت شفافیت این نهاد عمومی خبر داد و گفت: 35 سرفصل این سایت بروز شده است.

محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در خصوص به روزرسانی سایت «شفافیت» گفت: در راستای شفافیت و دسترسی آزاد شهروندان به داده‌های باز واحدهای تابعه شهرداری تهران، سامانه شفافیت با هدف شفاف‌ سازی عملکرد شهرداری تهران از ابتدای سال ۱۳۹۷آغاز به کار کرد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سامانه شفافیت در چند سال گذشته به روز نشده بود، افزود: در دوره جدید مدیریت شهری نیز به دلیل عدم وجود فرآیند و ساختاری مشخص در خصوص سایت شفافیت در سال‌های گذشته، ابتدا ایجاد فرآیند و ساختار ارکان اجرایی شفافیت در شهرداری تعیین و پس از تدوین دستورالعمل نحوه انتشار اطلاعات بر روی سایت شفافیت، این دستورالعمل به تمامی واحدها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در گام بعد پیگیری مستمر مصوبات از سوی کارگروه جهت به روزرسانی هر چه سریع‌تر سایت در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

الفت پور در خصوص تدوین سیاست‌های اجرایی و به‌روزرسانی سایت شفافیت گفت: تاکنون ایجاد فرآیند و ساختار ارکان اجرایی شفافیت در شهرداری، همکاری با کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران جهت احصای الزمات قانونی انتشار (۷۷مورد) و برگزاری جلسات مستمر به منظور انتشار برخط و ماشین خوان داده‌ها بر روی سایت، ابلاغ دستورالعمل نحوه انتشار اطلاعات بر روی سایت شفافیت به تمامی واحدها و پیگیری مستمر مصوبات از سوی کارگروه، جهت به روز رسانی هرچه سریع‌تر سایت انجام شده است.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها