|
کدخبر: 276141 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران

۱۲ویلای بدون مجوز در تهران تخریب شد

جعفر بندی شربیانی در حاشیه نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران، گزارشی از مشکلات منطقه ۱۸ بیان کرد و گفت: این محله در گذشته در بافت وجود نداشته اما در دوره سوم شورا بخشی از آن وارد بافت و ۱۳۱ پلاک فریز شده است.

جامعه ۱۲ویلای بدون مجوز در تهران تخریب شد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: ارتقاء کیفیت محیطی در سطح محله و نظارت بر ساخت و ساز با رعایت مقررات شهرسازی و کنترل ضوابط فنی از دغدغه ها در این منطقه است، همچنین  این ارتباط با مردم حاصل تفکر اعضای شورای شهر است و کارهایی که بعضا ۴ دهه روی زمین مانده با تفکرات صحیح مرتفع خواهد شد.

شربیانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری ها، دیگر مشکلات مردم را نیز برطرف کنیم. مشکلات شهروندان در هر منطقه ای که باشد باید به سرعت نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام داد.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه با جدیت مشکلات این منطقه پیگیری شد تا پس از ۴۰ سال برطرف شود، گفت: با پیگیری کمیسیون معماری و شهرسازی مشکلات ۲۵ ساله موجود در ۴۹ هکتار و بیش از ۴۸۰ پلاک در محله خرمن کوب رفع شده که یکی از کارهای ماندگار دوره ششم مدیریت شهری است.

وی با تأکید بر اینکه منطقه ۱۸ یکی از مناطقی است که بیشترین سهم از اعتبارات شهرداری را دارد، یادآور شد: با وجود مشکلات، جذب ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای منطقه امکان پذیر نیست. باید ماهیانه ۴۰ میلیارد تومان در منطقه هزینه شود و ۲۰ میلیارد تومان جذب نقدینگی صورت بگیرد.

خسروی با اشاره به تخریب یک ساختمان ۶ طبقه در منطقه ۱۸ که اسکلت آن در عرض ۴۸ ساعت ایجاد شده، گفت: این تخریب امروز انجام می شود. باندهای مخوف ساخت و ساز در منطقه ۱۸ جولان می دهند. ۱۲ ویلای ساخته شده در حریم این منطقه نیز تاکنون تخریب شده که اقدامی بی نظیر بوده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها