|
کدخبر: 271980 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران؛

تا ۲۲ بهمن تعدادی پروژه به بهره برداری می‌رسد

مهدی چمران در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شنبه های امید و افتخار در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه اصل مسئله تکمیل پروژه‌های باقی مانده از قبل و آغاز پروژه های دیگر است.

جامعه تا ۲۲ بهمن تعدادی پروژه به بهره برداری می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تعطیلی ۱۰ روزه شورا خبر داد و گفت: این تعطیلات از ۲ تا ۱۲ شهریورماه پیش‌بینی شده و بر این اساس در ایام تعطیلات، دو جلسه صحن شورا برگزار نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه این طرح ها وقتی به اتمام برسد شروع به کار می کنند و منتظر افتتاح نمی مانند، تصریح کرد: رمپ و لوپ هایی در شهر آغاز به کار کرده که نیاز به افتتاح نداشته و با وجود اینکه در موضوع ترافیک اثرگذار بوده، این افتتاح انجام نشده است.

وی با اعلام اینکه پروژه‌ها طبق زمان‌بندی مرتبی هر هفته به صحنه بهره‌برداری ورود پیدا می‌کند، یادآور شد: شاکریم که شهرداری به این مرحله رسیده که بهره‌برداری طرح‌ها را انجام می‌دهد. تا ۲۲ بهمن تعدادی پروژه به بهره برداری می‌رسد و پس از آن نیز افتتاح پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

چمران با بیان اینکه اختصاص اعتبار از سوی مدیریت شهری برای رفع مشکلات آموزش و پرورش یک سنت بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، شهرداری‌های مناطق، مسائل را بررسی کرده و نیازمندی ها را برطرف می‌کنند و در این زمینه تنها به اعتبارات اکتفا نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هم فکری مدیریت شهری با آموزش و پرورش اظهار کرد: اقدامات متقابل مورد نیاز در جلسات مشترک مدیریت شهری با آموزش و پرورش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به آغاز تعطیلات شورا از دوم شهریورماه اشاره کرد و افزود: این تعطیلات تا ۱۲ شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها