|
کدخبر: 272408

ساخت خمیر با خمیر گیر در کمترین زمان

برای خرید آنلاین این وسیله باید از یک سایت معتبر و مورد اطمینان استفاده کنید. دیجی صنعت با داشتن ضمانت یک‌ساله، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، یک خرید ایمن را برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به این سایت و مشاهده انواع خمیر گیر، مناسب‌ترین آن‌ها را برای شغل و حرفه خود تهیه کنید.

ساخت خمیر یکی از مراحل سخت آشپزی است که برای آن باید زمان زیادی صرف کنید. ورز دادن خمیر با دست یک کار طاقت‌ فرسا و سخت در فرایند آشپزی است که باعث می‌شود دست شما تا مدتی درد کند و خسته شود. نگران نباشید! استفاده از خمیر گیر تمام این مشکلات را حل کرده و حتی به نظافت محیط آشپزی شما کمک می‌کند. با خرید خمیر گیر، آشپزی را با لذت انجام دهید.

ساخت خمیر به‌ آسانی آب خوردن

اگر زیاد آشپزی می‌کنید حتماً برای ساختن خمیر و ورز دادن آن دچار مشکل شده‌اید. اگر یک رستوران، قنادی یا نانوایی دارید، از خمیر در فراورده‌ های مختلفی استفاده می‌کنید. استفاده از دست‌ ها برای ساخت خمیر و اهمیت سرعت انجام کار، شما را خسته می‌کند. ممکن است با خودتان بگویید چقدر خوب می‌شد اگر دستگاهی برای ساخت خمیر داشتم. به شما تبریک می‌گویم! خمیر گیر دستگاهی است که در سایز‌های مختلف، انواع خمیر را برای شما تولید می‌کند.

دیگر نیاز نیست برای ساخت خمیر دست‌هایتان را خسته کنید. با خرید خمیر گیر، قدرت و انرژی خود را برای کار‌های دیگر ذخیره کنید. دو نوع دستی و برقی از این دستگاه‌ها وجود دارند که می‌توانید متناسب با نیاز‌هایتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. این وسیله را می‌توانید از فروشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی به‌صورت حضوری و آنلاین تهیه کنید. خرید آنلاین شما را خسته نمی‌کند و در کمترین زمان می‌توانید وسیله مورد نظر خود را دریافت کنید.

اطمینان از سایت و خرید ایمن بسیار مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید از یک سایت مطمئن خریداری کنید که توضیحات کافی در مورد کالا داده باشند و آن را ضمانت کنند، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین و معتبر‌ترین سایت برای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی را به شما معرفی کنیم.

 

 

خرید لوازم آشپزخانه صنعتی

ساخت خمیر در چند دقیقه

زمان در آشپزی بسیار اهمیت دارد و ورز دادن خمیر بسیار زمان‌گیر خواهد بود. اگر یک آشپزخانه صنعتی دارید، زمان برای شما حکم طلا را دارد و نمی‌توانید همه کار‌ها را دستی انجام دهید؛ بلکه نیاز به تجهیزات خواهید داشت. ساخت خمیر با دست مانع از این می‌شود که شما سفارش را در زمان معین تحویل دهید.

قدرت موتور این خمیر گیر یک‌سوم اسب و دور موتور آن 1400 است که سبب می‌شود سرعت و کیفیت کار شما افزایش پیدا کند و خمیر به‌صورت صحیح مخلوط شود. این دستگاه با سرعت زیاد، خمیری تولید می‌کند که غلظت مناسبی دارد و به‌خوبی ورز داده شده است. می‌توانید با خواندن دفترچه راهنما و با استفاده از کلید‌های دستگاه، سرعت دلخواه خود را تعیین کنید.

انواع خمیر را با یک دستگاه بسازید

ممکن است خمیر را برای درست‌کردن پیتزا، پنکیک، نان و انواع غذا‌ها و شیرینی‌ها لازم داشته باشید. یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه این است که می‌تواند انواع خمیر را برای شما تهیه کند. به‌این‌ترتیب آشپزی بسیار ساده و شیرین خواهد شد و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان، انواع خمیر را به‌راحتی تهیه کنید. این دستگاه در سایز‌های مختلف برای تولید حجم‌های متفاوتی از خمیر موجود است و شما می‌توانید بسته به نیازتان، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

سایت دیجی صنعت مطمئن‌ترین سایت برای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی است. ممکن است بپرسید دلیل چیست؟ باید بگوییم که این سایت دارای پشتیبانی است و پاسخگو سؤالات شما خواهد بود. دیجی صنعت کالا‌های خود را یک سال ضمانت می‌کند و خدمات پس از فروش دارد؛ بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید یک خرید آنلاین امن داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

استفاده از مواد باکیفیت و مناسب برای ساخت خمیر گیر

برای ساخت بدنه این دستگاه از چدن استفاده شده که یک فلز عالی است و به‌راحتی تغییر شکل نمی‌دهد. چدن در برابر عواملی مانند سایش و واکنش با اکسیژن مقاومت خوبی دارد و زنگ نمی‌زند؛ بنابراین ماندگاری بالایی دارد. دیگ خمیر گیر از استیل نگیر ساخته شده که زنگ نمی‌زند و خاصیت مغناطیسی ندارد.

جنس پارو آلومینیوم صنعتی است که زنگ‌نزن بوده و سبک است. رنگ سفید پارو باعث زیبایی بیشتر دستگاه می‌شود. چرخ‌دنده‌ها از چدن نشکن سخت‌کاری شده، ساخته شده‌اند که سبب افزایش کیفیت و ماندگاری بیشتر محصول می‌شود؛ به همین دلیل است که دیجی صنعت کالا‌های خود را ضمانت می‌کند. ارائه محصولات باکیفیت و داشتن خدمات پس از فروش سبب می‌شود که این سایت بسیار معتبر و محبوب باشد.

شست‌وشو آسان

قسمت سخت پس از آشپزی، شست‌وشو ظرف‌ها است. چسبیدن مواد غذایی به ظروف و سخت شسته شدن آن‌ها، ظرف شستن را مشکل‌تر می‌کند. خوشبختانه به‌خاطر جنس ظروف خمیر گیر، مواد به ظرف‌ها نمی‌چسبند و به‌آسانی از سطح آن‌ها جدا می‌شوند. شستن ظروف این دستگاه، برخلاف بقیه ظرف‌ها زمان بسیار کمی نیاز دارد و شما را خسته نمی‌کند و می‌توانید به‌راحتی و در کمترین زمان آن را بشویید و مجدداً استفاده کنید.

ساخت خمیر بدون کثیف شدن محیط

ساخت خمیر به‌وسیله دست‌ها، محیط اطراف را بسیار کثیف و آلوده می‌کند. پخش شدن آرد در محیط و چسبیدن خمیر به میز و ظروف، از مشکلات ساخت دستی خمیر است. خمیر گیر به‌خاطرداشتن دیگ با دیواره بلند، از آلودگی محیط جلوگیری می‌کند و نیازی به زمان گذاشتن برای تمیزکردن اطراف نیست.

لذت‌بخش ساختن آشپزی با تجهیزات مناسب

سخن پایانی

باتوجه‌به مطالب گفته شده، استفاده از این دستگاه مانع از خستگی دستان شما می‌شود و به‌آسانی در کمترین زمان می‌توانید انواع خمیر را تهیه کنید. این کالا به‌خاطر استفاده از مواد با‌کیفیت در ساخت، ماندگاری زیادی دارد و تا مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای خرید آنلاین این وسیله باید از یک سایت معتبر و مورد اطمینان استفاده کنید. دیجی صنعت با داشتن ضمانت یک‌ساله، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، یک خرید ایمن را برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به این سایت و مشاهده انواع خمیر گیر، مناسب‌ترین آن‌ها را برای شغل و حرفه خود تهیه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها