|
کدخبر: 271311

دمای هوا در تهران کاهش می یابد

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید در جنوب و جنوب‌شرق کشور طی ۵ روز آینده خبر داد و گفت: در همین مدت برای برخی مناطق شرقی و مرکز کشور، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امین حسین نقشینه در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور، اظهار کرد: طی ۵ روز آینده برای بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب کرمان، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاه رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از امروز تا روز جمعه در نواحی شمال‌غرب نیز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برای بخش‌هایی از ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، رشد ابر و بارش پراکنده را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: در ۵ روز آینده برای برخی مناطق نوار شرقی و مرکز کشور، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک خواهد شد.

نقشینه گفت: طی دو روز آینده برای مناطق مرزی در غرب و جنوب غرب ایران، پدیده غبار موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

وی بیان کرد: شرق دریای عمان تا روز یکشنبه آینده و تنگه هرمز امروز و روزهای شنبه و یکشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران برای امروز صاف پیش‌بینی شده است که بیشترین دمای پایتخت امروز به ۳۶ درجه و کمترین به ۲۶ درجه خواهد شد. انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد روند تدریجی کاهش دما در تهران باشیم که فردا بیشترین دما در تهران ۳۴ درجه خواهد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها