|
کدخبر: 268774

املاک شهرداری آماده عرضه در بورس کالا

معاون شهردار تهران از تعیین تکلیف املاک شهرداری در دست اشخاص غیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

جامعه  املاک شهرداری آماده عرضه در بورس کالا

ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: متعاقب بخشنامه شهردار تهران مبنی بر شناسایی، مستند سازی و در نهایت مولد سازی املاک متعلق به مردم شهر تهران که امانتی در دست ما در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی برای خدمت به شهروندان است، ستاد ساماندهی املاک شکل گرفته و یاری رسان مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری در تعیین تکلیف وضعیت املاک شهر تهران است.

وی افزود: از آنجایی که املاک شهرداری بزودی آماده عرضه در سامانه بورس کالا خواهند بود، لذا تعیین تکلیف وضعیت املاکی که معارض دارد یا مشکلی در سند و نوع مالکیت ملک وجود دارد و یا هرمعضل دیگری، با همکاری تمام واحد های ذیربط اعم از حقوقی، بازرسی، حراست و ... و با محوریت سازمان املاک و مستغلات شهرداری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری همچنین بر همراهی همه جانبه مرکز حقوقی شهرداری جهت پیگیری های قضایی لازم در جهت تخلیه، تهاتر، معوض و سایر اقدامات لازم قضایی تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه شهرداران مناطق یک، ۱۳و ۱۷ضمن تشریح اقدامات و همچنین معضلات خود درحوزه املاک و مستغلات مناطق مربوطه، در خصوص حل و فصل وضعیت برخی از املاک منطقه که با مشکلاتی همراه است به بحث و بررسی پرداختند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها