|
کدخبر: 250146

شکست کرونا پس از ۵۴۹ روز توسط این مرد! + عکس

مرد اهل نیومکزیکو که پس از ۵۴۹ روز کرونا را شکست داد سرانجام به خانه اش بازگشت.

جامعه شکست کرونا پس از  ۵۴۹ روز توسط این مرد! + عکس

کووید ۱۹ زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. با این حال شاید همه این افراد مانند «دونِل هانتر»، یک شهروند اهل نیومکزیکو ایالات متحده آمریکا  پس از ابتلاء به کرونا دچار مشکل نشده باشد. بنا به گزارش CTVNews آقای هانتر پس از ابتلاء به کرونا به مدت ۵۴۹ روز در بیمارستان در جدال با این بیماری بود.

او از سپتامبر ۲۰۲۰ در بیمارستان بستری شده بود. با این حال هانتر پس از گذشت بیش از یک سال سرانجام هفته پیش به خانه اش در روزول در نیومکزیکو منتقل شد. او در مدت بستری شدنش در بیمارستان از دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) استفاده می‌کرد و بیش از یک سال با کرونا نبرد کرد. سرانجام در تاریخ ۴ مارس هانتر بهبودی کامل خود را به دست آورد و با شکست کرونا به خانه اش بازگشت.

او پس از بازگشت به خانه مورد استقبال گرم خانواده، دوستان و اقوامش قرار گرفت. اقوام هانتر با بادکنک، گل و شیرینی به استقبال او رفتند. مورد ابتلاء هانتر به کرونا در حالی موردی غیرمعمول شمرده می‌شود که در موارد عادی فرد معمولا یک یا دو هفته یا در مواردی خاص یک تا دو ماه بستری شدن در بیمارستان سپری می‌کند.

بنا به گزارش CNN این مرد ۴۳ ساله پس از ابتلاء به کرونا در ۹ بیمارستان در ۲ ایالت آریزونا و نیومکزیکو آمریکا بستری شده بود. وی از سال ۲۰۲۰ تحت درمان با ونتیلاتور بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها