|
کدخبر: 235747

محور هراز بازگشایی شد

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: جاده کوهستانی هراز که به دلیل کولاک شدید،ساعاتی مسدود شده بود بازگشایی و تردد خودروها به صورت روان و عادی در این جاده جریان دارد.

سرهنگ ایرج کهریزی روز جمعه گفت: جاده هراز توسط راهداران بازگشایی شده و محورهای شریانی تهران؛دماوند – فیروز کوه- و گردنه گدوک برف روبی و باز گشایی شده است.

وی با اشاره به وضعیت تردد در سایر مسیرهای منهتی به استان های شمالی توضیح داد: وضعیت ترافیک مسیرهای فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروز کوه  روان درجریان است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عوامل راهداری در سطح محورها حاضر و مشغول پاکسازی سطح جاده‌ها هستند با توجه به بارش شدید برف و وزش باد سطح جاده های کوهستانی هراز و فیروزکوه لغزنده است .

کهریزی با بیان اینکه تاکنون حادثه ای در جاده های کوهستانی منتهی به استانهای شمالی کشور نداشتیم ، اظهار داشت: به رانندگان و مسافران توصیه می شود که از سفرهای غیر ضروری  در جاده برفگیر و کوهستانی هراز و فیروز کوه پرهیز کنند و در زمان مناسب دیگری برای سفر برنامه ریزی کنند.

وی تاکید کرد: مسافرانی که در این شرایط  الزام به سفر دارند با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم و غذای کافی، باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شوند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر