|
کدخبر: 220422

خدمات بسیج در دوران مبارزه با ویروس کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن گرامیداشت روز بسیج(۵آذر) گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی و اقتدار کشور عزیزمان بوده است.

سالاری به مناسبت گرامی داشت روز بسیج مطرح کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است. بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و امروز هم بسیج خود را برای نقش آفرینی در گام دوم انقلاب مهیا کرده است . البته خدمات بسیج در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا مشهود است، وبسیج به میدان آمد، از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و واکسیناسیون کرونا ، کمک‌های مومنانه و به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است.

 وی افزود: اینجانب فرارسیدن ۵ آذر ، سالروز تشکیل بسیج را که این ایام به شعار "بسیج،پاره تن مردم"، مزین گشته است به همه بسیجیان سرافراز و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه  تبریک عرض می نماییم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها