|
کدخبر: 214095

ماجرای موافقت رهبری با استادیوم رفتن بانوان

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: خود شخص حضرت آقا (آیت الله سید علی خامنه‌ای) به شرط فراهم بودن زیرساخت‌های لازم موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است.

جامعه ماجرای موافقت رهبری با استادیوم رفتن بانوان

در خصوص حضور زنان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: همیشه گفته‌ایم که اگر زیرساخت‌های لازم به لحاظ فرهنگی، فنی و اجتماعی آماده شود مشکلی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نداریم. ولی همانطور که گفتم باید شرایط استاندارد برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها آماده شود. خود شخص حضرت آقا (آیت الله سید علی خامنه‌ای) نیز با همین به اصطلاح آمادگی زیرساخت‌های لازم نظرشان موافق است. تا بالاخره بتوانیم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم.

حفظ حرمت خانواده و بانوان خیلی مهم است

وی در مورد اینکه ورزش ایران چقدر به رسیدن با این استانداردها فاصله دارد، ادامه داد: به هر حال این موضوع بستگی به میزان هزینه‌ و اعتبار انجام شده توسط ما دارد. امیدواریم که هر چه سریعتر بتوانیم هم به لحاظ فرهنگی و هم فنی خودمان را به آن سطح برسانیم. ولی لازمه این حضور در وحله اول حفظ حرمت خانواده و بانوان به عنوان مظهر قوام خانواده است که این مهم در فرهنگ اسلامی و ایرانی بسیار حائز اهمیت است. ولی ما باید شرایط بروز این فرهنگ را ایجاد کنیم.

سلطانی‌فر فقط قول خصوصی‌سازی را داد

نائب رئیس فراکسیون ورزشی مجلس در مورد وعده «مسعود سلطانی‌فر» مبنی بر خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه آقای سلطانی‌فر در این مورد فقط قول دادند ولی کاری انجام نشد. این موضوع(خصوصی‌سازی سرخابی‌ها) را فقط به عنوان یک شعار تبلیغاتی مطرح می‌کنند. اما ما امیدوار هستیم که حداقل این مهم در این دوره اتفاق بیفتد. که در غیر این صورت ما همچنان شاهد همین مشکلات، مسائل غیر کارشناسی، هزینه‌دار بودن این ورزش برای هواداران این دو تیم به لحظ روحی و روانی خواهیم بود. چرا که این دوباشگاه خیلی طرفدار دارند.

از قدرت نظارتی برای خصوصی‌سازی استفاده می‌کنیم

فلاحی تصریح کرد: متاسفانه در هر دوره می‌بینیم که چه در بحث مدیریت و چه در بحث حضور استقلال و پرسپولیس در تورنمنت‌های خارجی و آسیا همیشه این ۲ تیم با معضلات پیش پا افتاده‌ای مواجه می‌شوند. که تمامی این مسائل بدلیل حرفه‌ای اداره نشدن این باشگاه‌ها است. درست است که بازیکنان پول حرفه‌ای می‌گیرند؛ ولی ما در مجموع حرفه‌ای در فوتبال کار نمی‌کنیم. همچنان با این مشکلات رو‌به‌رو خواهیم بود. امیدوارم این قول(خصوصی‌سازی) که توسط سلطانی‌فر عملی نشد در دوره وزارت جدید انجام شود. به هر حال مجلس و فراکسیون به جد پشت این قضیه هستند، ما هم از تمامی قدرت نظارتی خودمان در این خصوص استفاده می‌کنیم تا انشاالله این اتفاق رخ دهد.

ارسال نظر