|
کدخبر: 212311

رقم عجیب کمیته امداد از جمع آوری صدقه در ۷ ماهه اول سال

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمع‌آوری ۴۲۰ میلیارد تومان صدقه در ۷ ماه گذشته از سال ۱۴۰۰ خبر داد.

جامعه رقم عجیب کمیته امداد از جمع آوری صدقه در ۷ ماهه اول سال

 علیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه‌ریزی این معاونت در ارتباط با تغییر در نحوه دریافت صدقات اظهار کرد: بر همین اساس تا پایان سال از طریق کد  QR اقدام به جمع‌آوری صدقات خواهیم کرد که در کنار کدهای QR،  تعدادی علمک هم راه‌اندازی خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه با اجرای روش‌های جدید ۲۵ درصد منابع صندوق‌های صدقات افزایش یافت است گفت: بنا بر گزارشات سال گذشته منابع حاصل از صدقات ۳۷۰  مییارد تومان جمع‌آوری شد که این رقم در طی سال جاری به ۴۲۰ میلیارد تومان رسیده است و این رقم تا پایان سال به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

عسگریان با اشاره به اینکه در ایام کرونا نه‌تنها پرداخت صدقات به نیازمندان کاهش پیدا نکرد بلکه در این ایام منابع ما ۶۰ تا ۷۰ دصد افزایش یافت و ادراک مردم نسبت به محرومان افزایش یافته است، ادامه داد:در سال ۹۷ در پویش ایران همدل قرار بود ۵ میلیون پرس غذا توزیع شود که این رقم در همان سال به ۱۱ میلیون پرس غذا رسید. در سال ۹۸ توزیع ۱۱ میلیون پرس در دستور کار قرار گرفت که این عدد به ۲۱ میلیون پرس غذا رسید و در سال جاری نیز افزایش قابل توجهی را پیدا کرده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها