|
کدخبر: 206084

واکنش پلیس به استخدام بادیگارد شخصی

رییس پلیس انتظامی تهران گفت: چیزی با عنوان بادیگارد خصوصی در تهران وجود ندارد و اگر شخص یا شرکتی اقدام به استخدام این افراد کند خلاف قانون عمل کرده است.

جامعه واکنش پلیس به استخدام بادیگارد شخصی

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه چهل‌ و نهمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح ۶۲۲ سارق دستگیر و  ۳۸ باند نیز منهدم شد.

وی با اشاره اینکه  این طرح در سطح کلیه کلانتری‌ها به مرحله اجرا درآمده است، اظهار کرد: در این طرح ۲۱۸ حکم اجرا و ۸۳ محل پاتوق سارقان، ۲۰ محل مالخران، ۱۹ محل اراذل و اوباش و ۱۱۹ محلی که فروشندگان، خریداران و مصرف کنندگان مواد مخدر حضور داشتند پاکسازی شد.

سردار رحیمی گفت: در این طرح ۶۲۲ نفر از سارقین، مالخران، زورگیران و سارقین خشن دستگیر و همچنین ۳۸ باند منهدم و سارقان به ٢ هزار و ۱۰۰ سرقت اعتراف کردند.

رییس پلیس پایتخت افزود: در این طرح ۱۵۶ موتور و ماشین کشف و به ۷۷۲ پرونده سرقت رسیدگی و ۴۵ نفر از محکومین متواری دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۳۰ پرونده در این طرح تشکیل شده و ارزش اموال مکشوفه ۴۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان بوده است.

رحیمی افزود: در این طرح ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲۲۰ نفر خرده فروش دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این طرح  از ۲۲ قاچاقچی کالا ، ۲۱ هزار و ۲۳۱ قلم کالای قاچاق به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان کشف شد. 

رحیمی با تأکید بر اینکه اجرای طرح های پلیس برای ارتقای امنیت شهروندان تهرانی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد:‌ دستگیرشدگان در این طرح با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و تحقیقات تکمیلی در خصوص هر یک از پرونده‌ها نیز انجام می شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر