|
کدخبر: 204883

جزییاتی از تعرض به زنان در کوه ‌های شیراز

کارآگاهان پس از چند هفته تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

حوادث جزییاتی از تعرض به زنان در کوه ‌های شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با دستگیری اعضای باند ۳ نفره، پرونده سرقت به عنف در کوه‌های اطراف شیراز بسته شد.

سرهنگ "کاووس حبیبی" بیان کرد: در پی شکایت چند شهروند شیرازی ۱۸ الی ۲۳ ساله مبنی بر سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در محدوده کوه‌های اطراف شیراز ، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه از شکات مطلع شدند که آنها برای تفریح به محدوده کوه‌های اطراف شیراز رفته‌اند که اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموال، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: کارآگاهان پس از چند هفته تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ "حبیبی" با بیان اینکه متهمان تا کنون به ۳۲ فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، عنوان داشت: متهمان پس از سیر مراحل قضائی جهت تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: از شهروندان تقاضا داریم اگر اطلاع و یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویتشان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.

سرهنگ "حبیبی" در پایان گفت: فایلی صوتی در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده است که در این زمینه از شهروندان خواست به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند و اخبار مهم را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر