|
کدخبر: 203281

واکسن فایزر وارداتی به چه کسانی تزریق می شود؟

طبق آخرین شنیده ها قرار است ۲ میلیون دز واکسن فایزر به کشور وارد شود اما این واکسن ها در چه شرایطی وارد می شوند و به چه کسانی تزریق خواهد شد سوالاتی است که در ادامه به آن پاسخ می دهیم.

جامعه واکسن فایزر وارداتی به چه کسانی تزریق می شود؟

در روزهای اخیر خبری مبنی بر ورود ۲ میلیون دز واکسن فایزر به کشور در رسانه ها منتشر شد. بر همین اساس، قرار است ۶ نوع واکسن کرونا که دارای مجوز اضطراری از سازمان غذا و دارو هستند، طی یک قرارداد با هیات امنای ارزی کشور،از کشور بلژیک به ایران وارد شود.

افرادی که فایزر برایشان تزریق می شود

طبق اعلام معاون  سازمان غذا و دارو واکسن های فایزر و جانسون اند جانسون در صورت ورود به کشور برای تزریق دز سوم کادر درمان استفاده خواهند شد

فایزر و جانسون اند جانسون از چه کشورهایی وارد می شود؟

 برای ورود واکسن فایزر و جانسون اند جانسون به هیچ وجه از کشورهای انگلیس، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی اقدامی صورت نخواهد گرفت. فایزر و جانسون اند جانسون را فقط از آلمان و بلژیک به شرطی که طرف های خارجی بدقولی نداشته باشند و مشکل ارزی در پیش نباشد،وارد خواهد شد..

معدوم شدن صدها دز واکسن فایزر حقیقت دارد؟

خبری عجیب در رسانه ها در مورد معدوم کردن صدها دز واکسن کرونا در اطراف رودخانه مهاباد به گوش رسید اما ماجرا از چه قرار بود؟ در این رابطه مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد توضیح داد که پوکه آمپول های معدوم شده در اطراف رودخانه مهاباد و نزدیکی پلی نیمه کاره واکسن فایزر نبوده است.طبق گفته این مقام مسئول این پوکه ها داروی دپومدرول بوده است و به دلیل تولید داروی مشابه آن در داخل کشور،وارداتش محدود شده و این دارو به تازگی از طریق مبادی رسمی توزیع نشده است.

ارسال نظر