|
کدخبر: 190766

هرمزگان به پرستار نیاز دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از همکاری نیروهای پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با کادر پرستاری استان هرمزگان خبر داد.

جامعه هرمزگان به پرستار نیاز دارد

پژمان شاهرخی صبح امروز (۱۵ مردادماه) ضمن اشاره به بحران پیش آمده ناشی از افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا گفت: به دلیل اضافه کردن تخت‌های بستری و سرپایی و به طبع آن افزایش بار بیمارستان ها به صورت جدی دچار کمبود نیروی پرستار در استان شدیم که علی رغم همکاری پرستاران استان و انجام شیفت های سنگین و فشرده که موجب خستگی کادر درمان بود این کمبود همچنان ملموس بود، لذا بنا به اضطرار شرایط درخواست همکاری و اعلام نیاز از طرف دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به سراسر کشور ارسال شد.

وی با بیان اینکه در پی درخواست همکاری از دانشگاه‌های سراسر کشور، تا کنون ۲۷ نفر نیروی پرستار از طرف معاونت پرستاری وزارت بهداشت و درمان، از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به این استان اعزام و در بیمارستان‌های شهرهای مختلف استان مشغول خدمت رسانی شده اند، اضافه کرد: ۶ پرستار دیگر از نیروهای ارتش تا ۲۴ ساعت آینده به این تعداد اضافه خواهد شد.

شاهرخی با اعلام اینکه همچنان نیازمند جذب نیروی پرستار جهت گذر از این بحران هستیم بیان کرد: از مجموع این نیروها، ۳ نفر در شهر پارسیان، ۱۴ نفر در شهر قشم، ۵ نفر در بندر لنگه و ۵ نفر در شهر بندرعباس مستقر شده اند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر