|
کدخبر: 187868

جزئیاتی تازه از درگیری‌های شب گذشته "الیگودرز"

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان لرستان گفت: تعدادی از لیدرها و عوامل ناآرامی شب گذشته در شهرستان الیگودرز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جامعه جزئیاتی تازه از درگیری‌های شب گذشته "الیگودرز"

سرهنگ علی گلالی با اشاره به ناآرامی های شب گذشته در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: شب گذشته تعدادی از مردم شهرستان الیگودرز به صورت مسالمت آمیز در مورد مشکلات کم آبی استان خوزستان تجمع داشتند و خواستار حل مشکل مردم شدند که متاسفانه افراد ناشناسی با برنامه‌ریزی قبلی اقدام به تیراندازی و آتش زدن اموال عمومی کردند.

وی افزود: در پی تیراندازی به مردم توسط اغتشاشگران که با هدف سناریو کشته سازی بود متاسفانه یک جوان جان خود را از دست داد و ۷ نفر مجروح شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: اغتشاشگران با سنگ پرانی و اسلحه ساچمه ای که معمولاً در درگیری ها توسط ضد انقلاب مورد استفاده قرار می گیرد اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی کردند که منجر به مجروح شدن ۲ نفر از ماموران نیروی انتظامی به وسیله اسلحه و چندین نفر با سنگ پرانی شده است.

وی بیان کرد: با اقدامات به موقع نیروهای نظامی و امنیتی تعدادی از لیدرهای اغتشاشگران بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند و به محاکم قضایی تحویل داده شدند.

گلالی با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع در الیگودرز آرام است گفت: به طور یقین حادثه شب گذشته الیگودرز از قبل توسط معاندان بر نامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: با هوشیاری مردم و نیروی انتظامی، آرامش و امنیت کامل از شب گذشته تاکنون برقرار است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها