|
کدخبر: 186054

شریعتمداری: بدون دفترچه از خدمات درمانی استفاده کنید

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز قریب به حدود ۴۶ میلیون نفر می‌توانند بدون دفترچه از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

جامعه شریعتمداری: بدون دفترچه از خدمات درمانی استفاده کنید

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توسعه دولت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی میزان مراجعات را کاهش دادیم.

شریعتمداری عنوان کرد: در تنقیح مقرارت این سازمان نیز همکاری‌های خوبی با سازمان تامین اجتماعی و اتاق بازرگانی صورت گرفت. قریب به ۲ هزار بخشنامه این سازمان منقح شد.

وی تاکید کرد: استقرار نسخه الکترونیک و پرونده الکترونیک درمان و حذف دفترچه‌های درمانی کار بسیار ارزشمندی بود که البته در ابتدای کار با مشکلاتی روبرو شد. امروز قریب به حدود ۴۶ میلیون نفر می‌توانند بدون دفترچه از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

شریعتمداری در پاسخ به سوالی درخصوص بدهی فدراسیون فوتبال به شستا گفت: براساس گزارشی که شستا ارائه کرده است، در راستای اجرای دستور ستاد مبارزه با تحریم اقدام به تامین منابع برای حوزه ورزش کشور کرده است. این منابع به صورت مجانی در اختیار قرار نگرفته است و تضمین کافی هم برای پرداخت توسط شستا دریافت شده است. امکان پرداخت نقدی آن تاحدودی فراهم شد و بخشی از بدهی نقدی آن هم باقی ماند.

وی ادامه داد: طبق گزارشات مکتوب سازمان و شستا، تمامی طلب به طور کامل وصول شده است و بدون تردید هیچ حقی از جامعه مخاطب ما در این زمینه تضییع نشده است.

وزیر کار گفت: فدراسیون فوتبال هیچ بدهی به شستا ندارد و تمامی بدهی از طریق منابع نقدی توسط وزارت ورزش و جوانان یا منابع غیرنقدی مثل ملک و ساختمان پرداخت شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها