|
کدخبر: 180816

شهرام شب پره: می‌خواهم به ایران برگردم!

شهرام شب‌پره، خواننده لس‌آنجسی می‌گوید: اگر به او اجازه دهند به ایران برگردد و مشغول یک کار حتی غیر از خوانندگی هم شود، به کشورش بازخواهد گشت.

جامعه شهرام شب پره: می‌خواهم به ایران برگردم!

پس از آنکه سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب در نخستین نشست رسانه‌ای خود تأکید کرد که شرایط بازگشت ایرانیان خارج از کشور باید تسهیل شود، محمد معتمدی با انتشار ویدئویی از شهرام شب‌پره که در آن از آرزوی بازگشت به ایران سخن می‌گوید، خواستار تسهیل در بازگشت این خواننده پیشکسوت شد.

محمد معتمدی ویدئوی سخنان شهرام شب‌پره را بدون توضیح خاصی منتشر کرده و تنها به جمله "به امید اقدام لازم" اکتفا کرده است.

خواننده آهنگ "پریا" در این ویدئو می‌گوید اگر به او اجازه دهند به ایران برگردد و مشغول یک کار حتی غیر از خوانندگی هم شود، به کشورش بازخواهد گشت.

در واکنش به درخواست محمد معتمدی برای فراهم کردن مقدمات بازگشت شهرام شب‌پره، برخی از هنرمندان کامنت‌هایی را منتشر کرده‌اند، از جمله لیندا کیانی که نوشته است: "ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم".

 

منبع: سرنا
  • ناشناس ارسالی در

    من عاشق ریسی هستم چون لایق ریاست را دارد فقط آن شالله بتواند برای اونای که مستمری بهزیستی شون بی دلیل قطع کردن کاری کنه

  • ناشناس ارسالی در

    8سالم مملکت دست تو -ببینیم چه کارمیکنی ا لان دیگه هر سه قوه دست خودتونه -ببینیم اخرش چه بهانه هایی میارید-البته بعد 8سال هم اگر موفقیتی نداشته باشی(که امیدوارم روی این اصلاح طلب ها را کم کنی)اتفاق خاص ی نمی افته دو باره 8 سال بعدی می افته دس ت اصلاح طلب و این سیکل باطل ادامه پیدا م یکنه .حافظه تاریخی مردم هم زیر صفره

ارسال نظر