|
کدخبر: 179667

پیام چهره ماندگار پزشکی کشور به مردم + فیلم

دکتر ناصر سیم فروش چهره ماندگار پزشکی کشور و رئیس قطب اورولوژی ایران از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

جامعه

دکتر ناصر سیم فروش متولد سال ١٣٢۶ تهران است . وی پس از طی دوره دبیرستان در سال ١٣۴۴ با رتبه ١١ از بین شصت هزار نفر داوطلب کنکور وارد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شد و  سال ششم پزشکی در امتحان ECFMG برای گذراندن دوره تخصصی در آمریکا پذیرفته شد.

در سال ١٣۵١ از دانشکده پزشکی فارغ‌التحصیل و پس از سه سال خدمت به عنوان پزشک عمومی برای گرفتن تخصص به آمریکا عزیمت کرد و (سال ١٣۵٩) با موفقیت در رشته جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی از امریکا فارغ التحصیل شد و همان سال باوجود پیشنهادات بسیار  برای ماندن، با توجه به نیاز شدید کشور به ایران برگشت و در یزد شروع به فعالیت کرد.

با شروع جنگ بنا به خواست وزیر بهداشت به تهران آمد تا نسبت به راه‌اندازی یک مرکز درمانی بیماری‌های کلیه اقدام کند و این کار را در بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد انجام داد که پس از گذشت ٢٨ سال هنوز مرکز ارجاع بیماری‌های کلیه در کشور به شمار می‌رود و توانسته است متخصصان  و فوق تخصصان  کارآمدی را در سطح کشور تربیت کند. 

دکتر سیم‌فروش هم اکنون مدیر گروه اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  ، رئیس بخش ارولوژی مرکز پزشکی لبافی نژاد ، رئیس بخش پیوند کلیه این مرکزو عضو هیات علمی انجمن بین‌المللی اورولوژی است . وی علاوه بر فعالیت‌ بی‌نظیر در حوزه درمان به نحو برجسته‌ای در بخش‌های پژوهشی فعال بوده و مقالات متعددی را در نشریات علمی بین‌المللی منتشر کرده است.  این استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در همایش چهره‌های ماندگار به عنوان چهره ماندگار کشوری معرفی شد. 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها