|
کدخبر: 138840

دستگیری ۱۹ نفر از مزاحمان نوامیس در عملیات پلیس

طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی برگزار شد.

حوادث دستگیری ۱۹ نفر از مزاحمان نوامیس در عملیات پلیس

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جریان طرح ظفر گفت: در ابتدا شهادت دانشمند مجاهد عالم در عملیات تروریستی را تسلیت می‌گویم. ایشان سال‌های سال برای مردم و این کشور تلاش کرد و ایشان مزد جهاد و تلاش خود را گرفت.

او افزود: گرم به گرم مواد مخدر با تلاش ماموران کشف شده است. رویکرد ما همزمان مقابله با فروشندگان عمده و خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر است. در این راستا مقابله با اوباش گری نیز تشدید شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در یک هفته اخیر با اخذ ۲۱۵ حکم قضایی برای مقابله با موادمخدر تهران، در مجموع ۱۳۱۵ نفر خرده فروش و ۷۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: همکاری خوبی با دادستانی و مجموعه قضایی صورت گرفته است. طی چند روز اخیر ۶ باند موادمخدر در تهران منهدم شد. در هفته جاری ۲۱۶۹ کیلوگرم موادمخدر در تهران کشف شد. ۸۶۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند. در این طرح ۱۹ نفر از مزاحمان نوامیس که موادفروش نیز بودند دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران گفت: ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان و ۲۰۰ عدد ابزار آلات مصرف موادمخدر کشف شد. پنج خانه که محل توزیع موادمخدر بودند نیز پلمب شده و از ابتدای سال تا کنون ۳۶ باند موادمخدر در تهران منهدم و ۱۹ تن موادمخدر نیز کشف شده است.

او افزود: کشفیات موادمخدر ۱۸ درصد در تهران افزایش یافته است و در این راستا با جدیت به کار خود ادامه خواهیم داد.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها