|
کدخبر: 161812

آخرین آمار کرونا در کشور (سوم فروردین ۱۴۰۰)

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه سوم فروردین ۱۴۰۰ یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۱۲ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا به ۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است.

جامعه آخرین آمار کرونا در کشور (سوم فروردین ۱۴۰۰)

سیماسادات لاری آخرین آمار مبتلایان و درگذشتگان کرونا را تا ظهر روز سوم فروردین به این ترتیب اعلام کرد کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۲۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و ۷۴۹ نفر آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کرونا در ایران به یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر رسید. تاکنون یک میلیون و ۵۵۵ هزار و  ۷۶۶ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۸۶۵ نفر مبتلایان کووید-۱۹ هم در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند. تاکنون ۱۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کرونا در ایران انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

 

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها