|
کدخبر: 160650

ساعت کاری ایستگاه های شهید ستاری و یادگار امام محدود است

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران، تعطیلی دو ایستگاه متروی شهید ستاری و یادگار امام(ره) را شایعه اعلام کرد.

جامعه ساعت کاری ایستگاه های شهید ستاری و یادگار امام محدود است

علی وفقی در مورد شایعه‌ی بسته شدن دو ایستگاه شهید ستاری و یادگار امام(ره) بعد از افتتاح، گفت: ایستگاه شهید ستاری  روز شنبه(۲۳ اسفند) افتتاح شد و در روز یکشنبه(۲۴ اسفند) نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ اقدام به مسافرگیری و سرویس‌دهی کرد.

وی با بیان این‌که امروز دوشنبه(۲۵ اسفند) نیز از ساعت شش صبح قطار در ایستگاه مستقر بوده تا این‌که در ساعت ۶:۴۰ دقیقه با دو مسافر حرکت کرد و تا هنگام ظهر با سرفاصله ۴۵ تا۵۰ دقیقه سرویس‌دهی کرد، ادامه داد: از ظهر تا ساعت ۱۹:۱۸ نیز قطارها با سرفاصله ۳۵ دقیقه اقدام به سرویس‌دهی کردند و نهایتا با جابه‌جایی ۲۵ مسافر به کار خود در روز جاری پایان دادند.

وفقی با بیان این‌که تعداد مسافرها به دلیل این‌که ایستگاه به تازگی افتتاح شده، هنوز کم است اما آمادگی داریم با توجه به حجم مسافر سرفاصله را به ۱۵ دقیفه برسانیم، افزود: لازم به ذکر است که تمام آسانسور و پله‌های برقی ایستگاه‌های ستاری و یادگار امام(ره) نیز نصب شده است و خبرهای منتشره در خصوص عدم نصب پله‌های برقی و آسانسور صحت ندارد.

وی افزود: ۷ کیلومتر از خط شش، افتتاح شده و معمولا مرسوم است که قطارها در خط جدید ساعات محدودی حدودا سه ساعت سرویس‌دهی می‌کنند تا ایرادات مشخص شود، اما این دو ایستگاه بیش از ۱۳ ساعت سرویس‌دهی کردند.

وفقی با بیان این‌که ایستگاه ستاری یکی از کامل‌ترین ایستگاه‌های مترو در زمان افتتاح بوده است، تاکید کرد: با توجهی که شهرداری تهران در سال‌جاری به مناسب‌سازی معابر ویژه معلولین داشته است، رمپ ایستگاه برای تردد معلولین و جانبازان به‌طور استاندارد اجرا شده و خطوط بساوایی نیز نصب  شده که به‌دلیل تدقیق محل درهای واگن‌ها که باید پس از توقف مکرر قطار صورت می‌گرفت، فردا تکمیل خواهد شد.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    ستاری کجا بود ایستگاه مترو وسط حکیمه، در اصل تقاطع حکیم و مهرانه و دسترسی کاملا محلیه از ساعت حرکتم که نگم براتون از ساعت ۶:۵۴ تو ایستگاه بودم گفتن مترو ۷ میرسه که ۷:۱۰ رسید و به زور ۷:۳۰ راه افتاد و فقط یادگار و تربیت مدرس توقف داره اصلا کارایی نداره و قابل استفاده نیست

  • شهروند ارسالی در

    امروز من مترو شهید ستاری سوار شدم همه چی زش اوکی بود فقط طولانی بودن حرکت قطار آد مو کلافه می کنه که انشاله به مرور فاصله حرکت قطار کم بشه.
    از همه کارکنان م ترو متشکرم

  • ناشناس ارسالی در

    اطلاع رسانی ضعیفه.خیلی از مردم، از شروع به کار متروی ستاری اطلاع ندارن. چون تابل وی قابل مشاهده و درست حسابی نداره.اگر اط لاع رسانی بشه، جمعیت بیشتری استفاده میکن ن.

  • پری ارسالی در

    مدت انتظار برای قطار بعدی خیلی زیاد هست و به خاطر هزینه ها خیلی نمیشه از تاکسی و اسنپ استفاده کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها