|
کدخبر: 154723

مهاجرت ۵ هزار آقازاده به آمریکا

ما نتوانسته ایم انرژی جامعه را به سطح ستادها منتقل کنیم؛ همه ستاد ها امتیاز طلب هستند و تیشه به روی خود کشیدند و نتیجه این شد که ۵هزار نفر از اولاد مدیران کشور به آمریکا پناهنده شده اند و مبالغ هنگفتی از درآمدهای کشور را منتقل کرده اند.

جامعه مهاجرت ۵ هزار آقازاده به آمریکا

محمد غرضی، وزیر دولت سازندگی و کاندیدا انتخابات ۱۴۰۰، در رابطه با اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات آتی گفت: مرحوم شهید بهشتی وقتی من استاندار خوزستان بودم به استان آمدند و به من گفتند چرا وارد حزب نشدید؛ ما مفصل صحبت کردیم و سوابق احزاب را که مبنی بر امتیاز طلبی است و اینکه خود را از مردم بالاتر می دانند و برای مردم برنامه ریزی می کنند، بررسی کردیم. طبقات بالا به اندازه کافی امتیاز دارند و این طیف ها بیشتر به دنبال طبقات بالا و امتیازطلبان هستند. من گفتم که حزب شما عاقبتی نخواهد داشت و بحث بسیار تند و سخت شد من شاگرد شهید بهشتی بودم ولی وقایع روزگار طوری شد که من دستور عضویت حزب را قبول نکردم.

او افزود: بعدها حزب به اصلاح طلب و اصولگرا تبدیل شد و ظرف این چهل سال دائما برای کشور گرفتاری درست کردند‌. گاهی اصلاح طلبان دولت را در دست داشتند و بعضا اصولگرایان از این رو من نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و حتی نه مستقل بلکه من به قاعده جامعه تعلق دارم و اهداف انقلاب مشروطه و انقلاب ملی شدن صنعت نفت و انقلاب ۲۲ بهمن را دنبال می کنم و جزو سربازان انقلاب هستم.

غرضی تاکید کرد: ما نتوانسته ایم انرژی جامعه را به سطح ستادها منتقل کنیم؛ همه ستاد ها امتیاز طلب هستند و تیشه به روی خود کشیدند و نتیجه این شد که ۵هزار نفر از اولاد مدیران کشور به آمریکا پناهنده شده اند و مبالغ هنگفتی از درآمدهای کشور را منتقل کرده اند.

 

منبع: مستقل آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها