|
کدخبر: 152742

بایدن: تحریم ‌ها فعلا لغو نمی ‌شود!

رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا تحریم‌ها را برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره لغو نمی‌کند و ابتدا ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.

سیاست بایدن: تحریم ‌ها فعلا لغو نمی ‌شود!

جو بایدن در مصاحبه با شبکه «سی‌بی‌اس» بطور روشن و کوتاه مشخص کرد که آمریکا هیچ کدام از تحریم‌های ایران را لغو نخواهد کرد مگر اینکه ایران «ابتدا غنی سازی اورانیوم را متوقف کنند».

زمانی که از بایدن پرسیده شد که ایا آمریکا برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره «ابتدا» تحریم ها را لغو خواهد کرد یا خیر، بطور خلاصه در پاسخ گفت: «نه».

بایدن در ادامه در پاسخ به سوال مجری که پرسید " آیا آن‌ها ابتدا باید به غنی‌سازی اورانیوم پایان دهند" سر خود را به نشانه تایید تکان داد.

قرار است مشروح این مصاحبه تا ساعاتی دیگر از سوی این شبکه منتشر شود.

 

منبع: رکنا
  • علی ارسالی در

    احتکارکنندگان‌زیاده‌خواهان‌ رانت‌خواران‌ ‌ اختلاس‌کنندگان‌وگران‌فروشان‌ وآقازاده‌ های‌.....ونجومی‌بگیران‌متوقع‌و....همه‌ خ ون‌این‌ ملت‌رامی‌مکندو تبعیض‌وبسیاری‌دیگ ر جمع‌شوند مملکت‌‌مملکتی‌خواهدبودکه‌بخوا ست‌ خداباهیچ‌ طوفانی‌‌ازپادرنمیآید.

  • حبیب ارسالی در

    آقای بایدن به گور بابات که تحریم ها را ل غو نمیکنی ما میدانیم اگه غنی سازی نیز مت وقف شود توی احمق تحریم ها را لغو نمیکنی چونکه بوی کباب به دماغت خورده است ولی اش تباه میکنی اینجا خر داغ میکنند که نماد ش ما نیز خر میباشد

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من اگر تحریم‌ها ادامه داشته باشن ای ران دوام نمیاره

  • ناشناس ارسالی در

    گور پدر گشتدان

  • کیومرث ارسالی در

    گور بابا بایدن ودور وریاش تا تحریم ها را لغو نکنید خبر از هیچ چیز نیست چونکه ایرانی زور را قبول نمیکند از دولت مردان هم راضی نیستم بعنوان کسی که هشت سال جنگ جوانیم را دادم ولی هیچ کس نگفت دستت درد بکند نه من بلکه هزاران رزمنده ارتش داریم که خودتان بهتر میدانید باسیلی هم صورت شان سرخ نمیشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها